Gesloten
121
Search.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
122
Dat ziet er goed uit. Vreemd dat TiWorker.exe in bericht #117 dan het logbestand bezet houdt.

Herstart Windows in Veilige mode. Je zal dan geen internet verbinding hebben dus bewaar deze instructies als tekstbestand of druk het af.
  • Rechtsklik daarvoor op Start - Uitvoeren.
  • Typ in het invoerveld MSCONFIG en druk op de enter toets.
  • Open het tabblad "Computer opstarten".
  • Vink aan "Opstarten in veilige modus" en selecteer daaronder "Minimaal".
  • Klik op "OK" en daarna op "Opnieuw opstarten".
Probeer opnieuw het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log te verwijderen of hernoemen.
Om Windows weer in normale modus te starten haal het vinkje weer weg bij "Opstarten in veilige modus" zoals hierboven beschreven.

Vertel of dit allemaal gelukt is.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
123
Afbeeldinghet is denk ik gelukt, eerst wou ik het verwijderen in veilige modus, ging niet, dan heb ik het herbenoemt en dan verwijderd, in gewone modus staat het er weer maar dat is dan denk ik een nieuwe, want die is veel kleiner
iedere keer leer ik meer en meer
124
staat het er weer maar dat is dan denk ik een nieuwe, want die is veel kleiner
Klopt, dergelijke bestanden zijn normaal tot zo'n 400 MB groot. Blijkbaar ligt die grens bij jouw veel hoger, gezien de grootte van de cbsPersist bestanden.
Werkt Windows Update nu wel goed ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
125
dat ga ik zo uittesten want ik heb weer een uur of wat zitten wachten in die veilige modus, dus ben ik sinds niet uitgelogd maar ik ga stoppen want ik ben net door m'n rug gegaan...  bedankt voor alle inspanningen tot nu toe, ik meld me morgen weer...maandag moet m'n man de tweede oog laten opereren van cataract, dus dan zal het laat worden..;slaap ze en nogmaals dank
lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
126
Oke, we wachten je reactie af. Sterkte beide.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
127
de boodschap was er gisterenavond niet, nu nog even afwachten aub...
Afbeelding
iedere keer leer ik meer en meer
128
Blijkbaar is KB4074588 weer beschikbaar.
Indien de Windows Update mislukt, doe het volgende:

Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)
Als dit klaar is, kopieer het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log eerst naar je bureaublad.
Pak het bestand CBS.log op je bureaublad in (met WinRar).
Upload het ingepakte bestand naar https://www.sendspace.com en post de download link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
130
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
131
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
132
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
133
????????????????????????????????????????????????????

wat moet ik hiermee?



sorry, niet goed gekeken...
Laatst gewijzigd door Lynneke op 19 mar 2018 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
iedere keer leer ik meer en meer
134
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
135
Er is een gedeelte niet goed gegaan.
Doe het volgende:

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”