Plaats reactie
76
PeterJ schreef:Post aub ook nog het logje van Malwarebytes Anti-Rootkit (stap 2 uit mijn vorig bericht).

Start hem nu voor de 3de keer op. iedere keer bij eind scan zegt hij bovin de kader reageert niet.
na korte tijd staat er finisch geen malware. maar hij verstoort dus op het eind
78
Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
  • WinZip Driver Updater
  • QuickTime 7
Herstart de computer.

Stap 2:
We gaan de Farbar Recovery Scan Tool opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
80
retro.bouw schreef:
HTTP/1.1 192.155.212.203:443 (fwdproxy2/ca8c4849ead649b6bbd220bc098041e9 69.63.188.204)␍␊
X-Connected-To: 192.155.212.203␍␊
WIE KAN DIT MIJ UITLEGGEN OF VERTALEN

DIT IS ZIJN ACCOUNT OP MIJN NAAM

IS DIT ZIJN IP ENDERGELIJKE
81
De HTTP/1.1 regel is waarschijnlijk een koppeling tussen WhatsApp en Facebook en zegt verder niets. Waar heb je deze info vandaan ?

Kun je aub de stappen uitvoeren in mijn vorig bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
82
Sorry dat ik gisteren er niet meer was.

Ik ben zijn wegen gaan volgen omdat ik een account vond op mijn naam met automatisch inloggen. Hiermee had ik toegang tot hem en uhri.com geloof ik.
Aangezien dat iedereen vastzit aan de privacy wet, en ik diegene zijn personage moet achterhalen zodat ik de megafoon schuld en waarvan ik nog niet eens afweet kan gaan verhalen. Hij heeft via internet diverse betaal account aangemaakt en op oude adressen lopend met oud nummer en dit nummer (mobiel). Ik zal spoedig de stappen gaan ondernemen dij jij mij vroeg maar ga eerst de personage achterhalen. Mijn excuses maar het welzijn van mijn gezin gaat boven de wet en iemand zijn privacy als die zich al 7 jaar voor doet als mij
83
Ik zal spoedig de stappen gaan ondernemen dij jij mij vroeg
Oke , dan wachten we daarop.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
84
hallo,

eindelijk kan ik even updaten. inmiddels al diverse instaties gesproken van cybercrime, help desk, recherche (rijks en internet) enz,
er is er geen 1 die iets wil, kan of mag doen. en de recherche ondanks alles wat ik liet zien, deden zich voor alsof ik dit in elkaar zou zetten om mijn eigen waarheid te creeeren om zo mijn verhaal te laten kloppen. ik dacht dat ik gek werd. ze zeiden letterlijk je denkt toch niet echt dat iemand zoveel moeite doet alleen maar om jou kapot te maken. maar ik hoorde in dat gesprek tevens ook paar termen vallen tijdens kijken/zoeken in computer en dat verwijst naar een crimineel/delict onderzoek naar mij. en snap daarom ook dat ondanks mijn nu 15 uur tellende gesprekken, laten bytecripten van mijn computer en ga zo door, ik nu nog geen aangifte heb, omdat er waarschijnlijk soort gelijk onderzoek naar mijnzelf loopt. of te wel ik probeer schoonschip te lullen.

inmiddels al diverse tel rekeningen buitenspoorig hoog, wederom belasting aanslagen, 4 incassobureaus erbij en inmiddels al een 5 mappen x duizenden stukken papier, mails, rekeningen, aliassen accounts, mailadressen, webshopadressen enz. namen toenamen telnummers en restore mails en smsberichten naar mijn ex dus. huil huil

zij is diegene samen met waarschijnlijk volgens ons bevindingen en waarnemingen.

1 hacker is bereid te helpen tot op heden niet gesproken nog.
ik zou echt bijna niet meer weten wat ik moet doen dan behalve in haar systeem infiltreren 
om dus desbetreffende info cq bewijs te halen. dat het 100000% match is en geen 120.

ik snap best dat er een wet is privacy, maar te bizar dat er diverse credieten lopen op mijn persoonsgegevens en ik te horen krijg dat vanwege vermoede fraude geen gegevens aan derde worden verstrek waaronder mijzelf. want diegene die zich als mij voordoet is ook een persoon op zich en dus beschermt grrrr

maar ja 

keep in touch 
85
Ik weet niet of je er verstandig aan doet een hacker in te schakelen.

In een eerder bericht zeg je:
Ik zal spoedig de stappen gaan ondernemen dij jij mij vroeg
Ik weet niet of je dat inmiddels gedaan hebt. Post aub het logje hiervan. Het gaat om de stappen in dit bericht:
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
86
Hoi peter,
Hoe gaat ie ermee? Nog bedankt voor je geleverde hulp met deze ingewikkelde issue.

Update:

Volgende week word ik gedagvaard wegens huurachterstand. Ondanks alle pogingen om het recht te zetten denken ze dat ik lieg en gewoon niet betaal.
Bij bank staan diverse kredieten op mijn naam of mijn alias. Zelfde geboortedatum stad initialen.
Zover ik mee kon krijgen oplopend bedragen tot richting de ton.

Recherche heeft een vraag liggen bij bank en belasting en willen na de laatste afgifte van documenten geen aangifte afnemen. Ondanks bij wet verplicht.

Providers verklaren mij voor gek want er is registratie van gebruik telefoon internet data en tv. Terwijl ik geen internet meer thuis heb geen tv niets. Zelfs de telefoon die volgens hun in gebruik is heb ik niet eens. Heb geen vaste lijn. Zelfs met de modum van de muur afgetrokken en alle kabels eruit stekker eruit. Nou meneer u kunt proberen mij voor de gek houden maar de router is gewoon in bedrijf. Heb hier film van.

Na dagen bezig te zijn geweest om weer administor te worden en controle te krijgen. Backups maken en herstel kopie was ik bijna klaar maar net een veiliger gevoel alles afgesloten. Volgende dag wilde verder gaan, start Windows op en voerde code in, verkeerd ww proberen opnieuw. Dit voor elk gebruikers account maakte niet uit wat. Router pc alles was geblokt.

Dit nu al dagen zo en provider zegt dat het onmogelijk is en sturen geen monteur. Zo boos als ik was heb ik de hoorn erop gegooid.

Dus ja mijn nieuwe betere ww hielpen niets, eigenaar te zijn hielp ook niet. Provider bellen ook niet en recherche doet ook niet veel behalve dan mede te delen ja sorry maar dit hebben wij nog nooit gezien of gehoord u zult wel uw verhaal kloppend proberen te maken met deze zogeheten Hijack cq clonen.

Dus ja computer met bewijs erin waar ik niet meer bij kan. Volgende week te horen krijgen of ik met mijn Kids op straat kom te staan. En dan de vele deurwaarders die daarna hetzelfde gaan doen omdat ik geen aangifte krijg en geen betaling kan doen. En zo goed als wetende dat het mijn ex en der zwager (mijn broer) hierachter zitten krijg ik dit amper bolgewerk in mijn hoofd en maakt mij bijna zelfs radeloos tot furieus en in staat om recht in eigen handen te nemen om de waarheid boven water te krijgen.
Maar denkendat aan mijn gezin, hier toch maar een bericht plaatsenmet een vraag om hulp.

Computer in te komen en alles funtionered te krijgen. En dit zal niet opgelost worden door software malwares te gebruiken want al zou ik nieuwe computer nemen ( zoals ik al geprobeerd heb ) dezelfde of daarop volgende dag zitten ze er in. Als ik hem aansluit op mijn internet. Dus weet ook echt niet meer wat te doen nu
87
Haal de stekker uit het stopcontact van je modem/router en laat deze eruit. Zo weet je zeker dat er geen internet-verbinding via het bekabelde netwerk en wifi-verbinding is.
Probeer je computer op te starten. Lukt dit niet, meldt dit dan, eventueel middels een foto van het scherm dat je ziet.

Indien gelukt, schakel als eerste alle wifi-verbindingen uit om ze voorkomen dat dat er nog iemand op afstand aan deze computer kan.
Daarna, voer alleen Stap 2 in dit bericht uit en meld het resultaat en logbestand.
Nogmaals, doe verder niets met deze computer.
Als je allerlei andere zaken gaat doen raken we het overzicht  helemaal kwijt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”