Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

 
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Onderwerp Auteur
Berichten: 41271
Lid geworden op: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

U nadert uw vervaldatum omtrent de actualisatie [Phishing]

do 22 jan, 2015 09:23:02

Phishing uit naam van de Rabobank.



Afbeelding

Geachte relatie,

In week 23 van het jaar 2014 heeft u van ons per post de actualisatieformulier ontvangen, deze diende voor 1 augustus beantwoord en terugopgestuurd te worden.
Sinds 1 augustus is betalen met IBAN verplicht, hierdoor zijn alle europesche banken verplicht de betaalgegevens van haar klanten voor 1 augustus te actualiseren.
Onze database beschikt over data van miljoenen klanten van de Rabobank hierdoor heeft het wat langer geduurd voor dat er gecontanteerd kon worden dat u de actualisatieformulier alsnog niet heeft beantwoord.
Graag verzoeken wij u de actualisatieformulier online te beantwoorden voor 24 januari 2015.
Alleen na het updaten van uw verificatiegegevens zal de Raboscanner worden opsturen.

Klik hier: Actualisatieformulier > Phishinglink

Een groot deel van onze klanten ondervind problemen met het open van de update website, uw wordt geadviseerd deze webpagina te openen met de Internet Explorer.

Met vriendelijke groet,

Afbeelding

Afdeling Particulieren en Bedrijven
Rabobank Nederland 2015

Let op: in verband met de gebruik van het internetbankieren van onze klanten gaan wij de Rabo Scanner medio 2015 verplichten. Wij raden u de Rabo Scanner nu kosteloos aan te vragen.
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast