Banner

UPC

Plaats reactie
17
Tind.nl-Hans schreef:Ik heb al jaren UPC en ik heb nog nooit problemen gehad ( op een storing hier en daar na )
Ik zat bij UPC toen het nog Chello heette en ben overgestapt toen ADSL hier in het dorp te verkrijgen was.
Omdat ik bij Chello een standaard abonnement van 4MB had en ik bij ADSL van telfort wel 20MB kreeg ( effectief 8MB maargoed ) stapte ik over naar Telfort.

Later kwam UPC met een aanbod om voor hetzelfde geld als wat ik voor Telfort betaalde met een 25 MB abonnement.
Aangezien ik maar 8MB haalde bij Telfort vond ik dit interessant.
Nu zit ik op 50MB/HD/TEL van UPC voor €52,00 per maand ( eerste zes maanden €42 ) en ik heb tot de dag van vandaag geen spijt.

Wel een goed punt om op te letten is :
Heb je al een router in je netwerk vraag dan bij de UPC winkel om een modem zonder wifi.
Anders krijg je net als ik een Thomson ( waar ik wel goed mee uit kom ivm TV/WII/PS3 ).
De reviews over deze modem zijn niet spetterend maar ik heb er nog geen probs mee gehad in de 2 jaar dat ik hem nu heb.

Verder heb ik op mijn modem de wifi uitgezet en gebruik ik mijn router als accespoint voor de draadloze apparaten.


Mocht je nog vragen hebben laat het gerust weten en ik kijk of ik je kan helpen.

//Hans

Hans , als je hier nog een keer bent, ik heb een Cisco , maar al die aanschroefkabels vind ik 10 x niks.
20
Hans, bedankt voor de moeite maar ik stuur die hele bende weer terug, totaal geen signaal, dus UPC mag het houden.
22
Nee geef ook niet op , kijk vanavond wel heb een nieuwe coax kabel gekocht maar moet zo naar een volleybal toernooi, dus vanavond weer aan de slag.

Beeld was en blokkerig roze en niks te zien net tapijt, kon ook aan de scartkabel liggen, kom ik er dit weekend niet uit, dan laat ik die gratis monteur komen.

Trouwens Hans, weet jij hoe je de mediabox kan ressetten??

Zie vanavond wel of je antwoord hebt gegeven, bedankt alvast.
23
Ik wil die mediabox weer opnieuw instellen, maar nergens staat waar ik dat kan doen, bij fabrieksinstellingen vraagt die om een pincode en dat zijn er 4 maar geen idee welke.

De gewone code van mijn woonplaats weet ik.
25
:good: Okee , dank je, het lag aan de coax kabel , die oude die ik er op had zat een breuk in, had vanochtend vroeg een nieuwe gekocht en net ben ik met de tv aan de gang gegaan werkt toppie.

Van de week doe ik pas internet en de telefoon, hoop dat dat mij ook gaat lukken, want ik heb nog een week onbeperkt bellen bij kpn , dus die wil ik nog effe opmaken.

Bedankt Hans, hoop dat je van de week effe tijd hebt om hier te kijken als het niet lukt. :dank:
26
Hans, als ik de tv op uitzet blijft die mediabox op standby geloof ik ., rode lampje blijft branden, ken ik die uitzetten?
28
Okee, dank je Hans, ik had dat bij digitenne ook , dus gaat niet echt om de stroom maar dacht misschien kan/moet ik het uitdrukken.
30
toy schreef:Hans, weet jij hoe je je mail in outlook ken krijgen?? lukt me niet.

alvast bedankt.

oeps is al gelukt
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”