Op geen enkele manier krijg ik meer verbinding met de newsserver van Ziggo terwijl deze het gisteren nog wel deed.
Ik kan ook nergens iets vinden van een storing ofzo.
Ik gebruik GrabIt en de instellingen staan allemaal goed zover ik weet want daar heb ik niks aan veranderd.
4
Hoi,
Op de newsserver van Ziggo zit inderdaad een datalimiet sinds een paar jaar en daarbij is het datalimiet ook nog afhankelijk van welk abonnement je van Ziggo hebt.
Z1 = Quotum nieuwsgroepen: 10 gigabyte
Alles-in-1 Basis = Quotum nieuwsgroepen: 10 gigabyte
Z2 = Quotum nieuwsgroepen: 50 gigabyte
Alles-in-1 Plus = Quotum nieuwsgroepen: 50 gigabyte
Z3 = Quotum nieuwsgroepen: 100 gigabyte
Alles-in-1 Extra = Quotum nieuwsgroepen: ongelimiteerd
Je kan het verbruik van het datalimiet bij nieuwsgroepen nakijken bij Mijn Ziggo.
Op de newsserver van Ziggo zit inderdaad een datalimiet sinds een paar jaar en daarbij is het datalimiet ook nog afhankelijk van welk abonnement je van Ziggo hebt.
Z1 = Quotum nieuwsgroepen: 10 gigabyte
Alles-in-1 Basis = Quotum nieuwsgroepen: 10 gigabyte
Z2 = Quotum nieuwsgroepen: 50 gigabyte
Alles-in-1 Plus = Quotum nieuwsgroepen: 50 gigabyte
Z3 = Quotum nieuwsgroepen: 100 gigabyte
Alles-in-1 Extra = Quotum nieuwsgroepen: ongelimiteerd
Je kan het verbruik van het datalimiet bij nieuwsgroepen nakijken bij Mijn Ziggo.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)