Plaats reactie
1
Op geen enkele manier krijg ik meer verbinding met de newsserver van Ziggo terwijl deze het gisteren nog wel deed.
Ik kan ook nergens iets vinden van een storing ofzo.
Ik gebruik GrabIt en de instellingen staan allemaal goed zover ik weet want daar heb ik niks aan veranderd.
2
Zit je niet toevallig al aan je maximale download limiet deze maand?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
4
Hoi,

Op de newsserver van Ziggo zit inderdaad een datalimiet sinds een paar jaar en daarbij is het datalimiet ook nog afhankelijk van welk abonnement je van Ziggo hebt.

Z1 = Quotum nieuwsgroepen: 10 gigabyte
Alles-in-1 Basis = Quotum nieuwsgroepen: 10 gigabyte
Z2 = Quotum nieuwsgroepen: 50 gigabyte
Alles-in-1 Plus = Quotum nieuwsgroepen: 50 gigabyte
Z3 = Quotum nieuwsgroepen: 100 gigabyte
Alles-in-1 Extra = Quotum nieuwsgroepen: ongelimiteerd


Je kan het verbruik van het datalimiet bij nieuwsgroepen nakijken bij Mijn Ziggo.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Neo schreef:Downloadlimiet?
Sorry ik had iets duidelijker moeten zijn dat het alleen ging om de nieuwsgroepen in dit geval. :-[
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”