Gesloten
1
Goedemorgen,

ik heb sinds een paar dagen BlueMail op mijn smartphone, nu verdwijnen de e-mails die ik binnen krijg spontaan dezelfde dag. ik heb op de site van bluemail gekeken en daar staat dat ik dan imap moet hebben en daar staan mijn accounts ook op.
Kan iemand mij hier mee helpen en zo niet wat is dan een goed mailprogramma voor mijn smartphone.

alvast bedankt,
Yvonne
2
Maar al eens gekeken in de instellingen van die blue mail?
Ik zou gewoon gmail nemen zowel smartphone en computer met een account, gemakkelijke om in beide toestellen in te loggen.
3
ja dat schreef ik al gedaan wat moest.
dus om nu naar gmail over te stappen lost mijn probleem niet op.
Dus heeft iemand wellicht nog een suggestie?
5
ik schreef toch ook dat je even moest kijken in je instellingen
Ga naar je accountsinstellingen van je mailprogramma, kijk daar naar inkomende server en zoek voor geavanceerde instellingen. Daar kan je normaal gezien aanduiden dat je mails nog x aantal dagen op de server moeten blijven.
en belangrijkste is je inkomende server veranderen naar imap in plaats van pop3?
7
Nice,
ik kom hier voor een oplossing van mijn probleem niet voor een bijdehante opmerking en als je mijn bericht goed had gelezen had je kunnen zien dat ik ze op imap had staan
9
Yvonne schreef: ik kom hier voor een oplossing van mijn probleem niet voor een bijdehante opmerking en als je mijn bericht goed had gelezen had je kunnen zien dat ik ze op imap had staan
ja daar heb ik dan over gezien @yvonne, dit was geen bijdehandse opmerking naar u toe, schreef wel enkel dat die het BELANGRIJKSTE was, omdat pop.3 het soms laat afweten.
Wat heb je nu exact gedaan voor andere die eventueel met hetzelfde probleem zouden kampen?
Gesloten

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”