Plaats reactie
1
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hoi,
ik heb een vraag over PDF die ik niet kan openen
als ik op PDF bestand druk krijg ik google drive bericht te zien
vervolgens is het Verzoek gestuurd..naar wie precies?
bij de tweede screenshot onderaan bij '' Je bent ingelogd als'' is namelijk niet het email adres waarop PDF is gestuurd.het is andere emailadres
en als ik het Google-account met het adres waar hij de PDF heeft opgestuurd wil aanmaken krijg ik te zien :''Dit email adres wordt al gebruikt''
3
hoi iEscape,
ik heb al die stappen al eerder geprobeerd maar werd niet wijzer van
''koppeling opslaan als'' gedaan
in principe maakt het niet zoveel uit met welk programma die open,als ik hem maar kan openen
ik wilde hem gewoon met adobe acrobat dc of met de reader openen,maar iedere keer als ik op de pdf druk wordt ik direct automatisch naar google drive verwezen,en dan zit ik vast
en daar kom ik zoals vermeld op de andere emails tegen
zou die Pdf niet direct met een adobe reader dc moeten openen ipv drive,of heeft dat de verzender hem alleen via drive opgestuurd?
of moet ik een account maken met mijn echt email adress waar op die Pdf werd verzonden om te kunnen openen?en hoe kan ik dat doen als hij telkens herhaalt ''''Dit email adres wordt al gebruikt''
als ik me email adres opgef bij de ''Accountherstel'' en '' Je Google-account herstellen ''dan zegt hij ''Google kan niet verifiëren dat dit account van jou is.''en verder wordt het niks meer gevraagd


nu weet ik het niet of verzender 'toestemming moet geven' ,of ik iets fout deed?.ik denk het laatste
vriendelijk dank
groetjes,NKDZ
4
Hallo,

Diegene dit dit PDF-bestand heeft gestuurd, zal jou nog even toegang moeten verlenen. Dit kan door te klikken op Toegang vragen, log dan vervolgens in met je eigen Gmail-account. De afzender krijgt daar dan een melding van om toegang te geven tot het betreffende bestand.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
hoi Maxstar,
aha...dat is het dus
ongeacht op welke google account dan ook?want die emailadress waar hij de PDF opstuurde is geen gmail ,maar een andere gmail waar ik toegang van vroeg?
6
hoi,
het is mij gelukt
hij heeft het verzoek blijkbaar al eerder geacepteerd,maar ik kon niet tot mijn eigen google account waar die Pdf is opgestuurd komen.
net kreeg eerst ik via telefoon google verificatie code,en toen moest ik zelf een 4 cijferige code aanmaken .dat is gelukt
daarna opende de PDF wel
wat ik ook wil vragen is het mogelijk dit PDF vanuit het spaans in het nederlands te vertalen?zo ja,hoe moet dat?

hartelijk dank voor de hulp

:dank: :good:
7
Hallo,

Documenten zijn te vertalen met Google Translate.

1. Ga op je computer naar Google Translate.
2. Klik linksboven op Documenten.
3. Klik op Browsen op je computer en zoek het bestand dat je wilt vertalen.
4. Selecteer vervolgens de gewenste taal en klik op vertalen.

Een deel van de oorspronkelijke opmaak kan bij het vertalen verloren gaan. Het vertalen van Spaans naar Engels zal vermoedelijk een beter resultaat geven dan een vertaling naar het Nederlands.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
blijkbaar is het bestand te groot

''ik kan geen bestanden vertalen die groter zijn dan 10MB'' wordt onderaan links vermeld
14
klopt.dit is pas 1/3.er zullen nog 700 paginas erbijkomen :D
splitsen ging goed.PDFSAM heeft ze alles per 2 paginas gesplitst
alles is opgeslagen in downloads
alleen kan ik ze via DeepL niet in (deze pc) downloads terugvinden om ze te kunnen vertalen
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”