Plaats reactie
1
hallo heb een vraag hoop dat ik in deze topic mag vragen

ik gebruik mailwasher als ik een mail krijg kijk ik of deze goed zijn en klik op outlook van mailwasher gaat outlook open als ze daar binnen zijn verwijder ik ze uit mailwasher maar dan gaan de mails ook weg in outlook wat is er fout of zijn de instellingen niet goed in mailwasher of oulook

gr theeke
2
Hallo,

Hoe is het e-mailaccount in MailWasher geconfigureerd? Is dat via POP of IMAP, als je wilt dat de e-mails op de mailserver blijven staan kies je voor IMAP.
Via deze link van MailWasher kan je de gegevens van het gebruikte e-mailaccount opvragen.
Laatst gewijzigd door Maxstar op 25 okt 2020 19:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: n.v.t. zie reactie onder dit bericht!
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
theeke1958 schreef: 24 okt 2020 18:33 ls ze daar binnen zijn verwijder ik ze uit mailwasher
Dat moet je niet doen. Mails die overgedragen zijn aan Outlook (of elk ander email programma) verdwjinen vanzelf op een gegeven moment uit Mailwasher als je tenminste als ze goed zijn op de knop "Wash Mail" van Mailwasher klikt.
Dus nooit verwijderen uit Mailwasher zelf. Het maakt daarbij niet uit of je pop of imap gebruikt.
Greetings, Black Tiger.
5
Graag gedaan. Ik heb Mailwasher Pro hier draaien, hartstikke fijn ding. Jammer dat je het niet in VM werkend kreeg.
Greetings, Black Tiger.
6
Ik krijg alleen het blauwe startvenster van MailWasher te zien, daarna niets meer, ik dacht eerst dat dat het aan de virtuele switch van Hyper-V lag. Maar op een fysiek systeem krijg ik dit programma ook niet werkend, heel vreemd.

Maar wellicht is het probleem bij [mention]theeke1958[/mention] / [mention]theeke[/mention] wel opgelost?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”