Gesloten
1
Graag hulp bij een plotselinge verandering in de instellingen van Outlook.

Tot vandaag had ik de mogelijkheid om een ontvangen bericht na lezen te verplaatsen naar mappen die aan de linkerzijde van mijn outlookscherm stonden. En nu mis ik in die rij plotseling een aantal mappen.
Ik zie die mappen wel als ik klik op 'favorieten', maar ze gaan dan staan op een door hen zelf gekozen plaats! En ze stonden zo netjes op alfabet in de linkerrij! En een bericht er naar te verplaatsen: ho maar!
De 'gewone' mappen als: postvak in, bewaren, archief, concepten, enz. staan nog wel waar ik ze had. Maar de favorieten krijg ik er niet meer tussen.

Ik ga er van uit dat ik dit zelf veroorzaakt heb door iets verkeerd aan te vinken of zo, maar ik weet de oplossing niet. Dus leg ik mijn probleem hier maar neer.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
2
Niet te geloven! Ik heb alle vinkjes tig keer geprobeerd, een paar keer mijn laptop opnieuw opgestart, en meteen 2 nieuwe updates binnengehaald.

Na bijna anderhalf uur ploeteren besloot Outlook dat het genoeg was, en traden mijn verdwenen mappen weer binnen in de gewone gelederen. Dus: alleen het plaatsen van mijn bericht op dit forum was al afschrikwekkend genoeg!
Maar.....hoe ik het deed weet ik niet, dus er is geen hoop voor de toekomst!

Probleem opgelost en er kan een slotje op!
  • "Geluk komt niet vanzelf"
Gesloten

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”