Deze pagina is momenteel niet beschikbaar
Dit gebeurt soms als je problemen met internetconnectiviteit hebt of gebruikmaakt van software/invoegtoepassingen die van invloed zijn op je internetverkeer.
Klik hier om deze pagina opnieuw te laden, of ga naar: https://www.msn.com
Ref 1: e913c8ff-c107-4277-8163-ac1bc13d81f0 Ref 2: 000000 Ref 3: Wed, 30 Jan 2019 22:23:46 GMT
Als ik Outlook afsluit krijg ik daarna bovenstaande tekst te zien. Hoe los ik dit probleem op?
2
Hallo,
Welke browser gebruik je?
En heb je al eens een andere browser geprobeerd?
Welke browser gebruik je?
En heb je al eens een andere browser geprobeerd?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
4
Probeer Outlook eens via een andere browser en kijk dan wat er gebeurt.Fluisteraar54 schreef:1. Chrome 2. Nee
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
6
Hallo,
Reset Chrome eens, doe voor de zekerheid Chrome-bladwijzers back-uppen. (dit is altijd aan te raden ook al draait je systeem goed)
Reset Google Chrome. <==klik hierop.
Probeer nu Outlook weer.
Reset Chrome eens, doe voor de zekerheid Chrome-bladwijzers back-uppen. (dit is altijd aan te raden ook al draait je systeem goed)
Reset Google Chrome. <==klik hierop.
Probeer nu Outlook weer.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
8
Wacht het nog 15 minuten af, is Chrome dan nog niet klaar sluit Chrome en herstart je pc.
Kijk of Chrome dan nog goed werkt zo nee dan zou Chrome eens geheel van je pc af moeten (maar dat word dan de volgende stap).
Het kan zijn dat Chrome beschadigt is waardoor je het probleem ook met Outlook ondervind.Fluisteraar54 schreef:De computer is inmiddels 10 minuten bezig om Chrome te resetten. Is dat normaal of gaat het normaliter sneller?
Wacht het nog 15 minuten af, is Chrome dan nog niet klaar sluit Chrome en herstart je pc.
Kijk of Chrome dan nog goed werkt zo nee dan zou Chrome eens geheel van je pc af moeten (maar dat word dan de volgende stap).
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
10
Dus kijk uit voor welke extensie je kiest om te installeren in Chrome.
Oke dan is die weer goed, waarschijnlijk heeft een extensie voor dit probleem gezorgd.Fluisteraar54 schreef:Ik heb Chrome inmiddels afgesloten en opnieuw opgestart. Mijn extensies en cookies waren verdwenen. Het afsluiten van Outlook wordt nu wel gevolgd door het verschijnen van MSN.
Dus kijk uit voor welke extensie je kiest om te installeren in Chrome.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
12
Doe het één voor één dan weet je als het fout gaat welke het is.
Leveren ze allebei geen fouten, dan had een extensie beschadigt kunnen zijn of een cookie (soms is het probleem ook niet te vinden)
Je zou die andere twee er weer op kunnen zetten en als het een probleem levert haal je het eraf.Fluisteraar54 schreef:Ik maak gebruik van LastPass, Browsing Protection by F-secure, Ghostery en Ad Blocker. Zou de boosdoener daar tussen kunnen zitten? Op dit moment gebruik ik alleen LastPass en Browsing Protection by F-secure. Dat levert dus geen problemen op.
Doe het één voor één dan weet je als het fout gaat welke het is.
Leveren ze allebei geen fouten, dan had een extensie beschadigt kunnen zijn of een cookie (soms is het probleem ook niet te vinden)
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
15
Je gebruikt toch ook "Ad Blocker" al, heb je daar niet genoeg aan?Fluisteraar54 schreef:De boosdoener blijkt dus Ghostery te zijn. Is daar een alternatief voor?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie