Afsluiten Outlook

Stel hier al uw vragen met betrekking tot het internet en aanverwante onderwerpen.
Gebruikersavatar
Fluisteraar54
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 16 nov 2016 21:27
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: F-Secure
AM: F-Secure
FW: F-Secure
Ontvangen likes: 1

#1

30 jan 2019 23:26

Deze pagina is momenteel niet beschikbaar
Dit gebeurt soms als je problemen met internetconnectiviteit hebt of gebruikmaakt van software/invoegtoepassingen die van invloed zijn op je internetverkeer.

Klik hier om deze pagina opnieuw te laden, of ga naar: https://www.msn.com


Ref 1: e913c8ff-c107-4277-8163-ac1bc13d81f0   Ref 2: 000000   Ref 3: Wed, 30 Jan 2019 22:23:46 GMT

Als ik Outlook afsluit krijg ik daarna bovenstaande tekst te zien. Hoe los ik dit probleem op?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#2

31 jan 2019 08:54

Hallo,

Welke browser gebruik je?
En heb je al eens een andere browser geprobeerd?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluisteraar54
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 16 nov 2016 21:27
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: F-Secure
AM: F-Secure
FW: F-Secure
Ontvangen likes: 1

#3

31 jan 2019 09:06

1. Chrome 2. Nee
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#4

31 jan 2019 09:12

Fluisteraar54 schreef:1. Chrome 2. Nee
Probeer Outlook eens via een andere browser en kijk dan wat er gebeurt.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluisteraar54
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 16 nov 2016 21:27
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: F-Secure
AM: F-Secure
FW: F-Secure
Ontvangen likes: 1

#5

31 jan 2019 09:24

Via de standaardbrowser van Windows 10 verloopt alles normaal d.w.z. na het afsluiten van Outlook verschijnt het gebruikelijke MSN-scherm. 
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#6

31 jan 2019 09:38

Hallo,

Reset Chrome eens, doe voor de zekerheid Chrome-bladwijzers  back-uppen. (dit is altijd aan te raden ook al draait je systeem goed)

Afbeelding Reset Google Chrome. <==klik hierop.


Probeer nu Outlook weer.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluisteraar54
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 16 nov 2016 21:27
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: F-Secure
AM: F-Secure
FW: F-Secure
Ontvangen likes: 1

#7

31 jan 2019 09:56

De computer is inmiddels 10 minuten bezig om Chrome te resetten. Is dat normaal of gaat het normaliter sneller?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#8

31 jan 2019 09:59

Fluisteraar54 schreef:De computer is inmiddels 10 minuten bezig om Chrome te resetten. Is dat normaal of gaat het normaliter sneller?
Het kan zijn dat Chrome beschadigt is waardoor je het probleem ook met Outlook ondervind.
Wacht het nog 15 minuten af, is Chrome dan nog niet klaar sluit Chrome en herstart je pc.
Kijk of Chrome dan nog goed werkt zo nee dan zou Chrome eens geheel van je pc af moeten (maar dat word dan de volgende stap).
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluisteraar54
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 16 nov 2016 21:27
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: F-Secure
AM: F-Secure
FW: F-Secure
Ontvangen likes: 1

#9

31 jan 2019 10:47

Ik heb Chrome inmiddels afgesloten en opnieuw opgestart. Mijn extensies en cookies waren verdwenen. Het afsluiten van Outlook wordt nu wel gevolgd door het verschijnen van MSN.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#10

31 jan 2019 11:03

Fluisteraar54 schreef:Ik heb Chrome inmiddels afgesloten en opnieuw opgestart. Mijn extensies en cookies waren verdwenen. Het afsluiten van Outlook wordt nu wel gevolgd door het verschijnen van MSN.
Oke dan is die weer goed, waarschijnlijk heeft een extensie voor dit probleem gezorgd.
Dus kijk uit voor welke extensie je kiest om te installeren in Chrome.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluisteraar54
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 16 nov 2016 21:27
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: F-Secure
AM: F-Secure
FW: F-Secure
Ontvangen likes: 1

#11

31 jan 2019 11:19

Ik maak gebruik van LastPass, Browsing Protection by F-secure, Ghostery en Ad Blocker. Zou de boosdoener daar tussen kunnen zitten? Op dit moment gebruik ik alleen LastPass en Browsing Protection by F-secure. Dat levert dus geen problemen op.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#12

31 jan 2019 11:38

Fluisteraar54 schreef:Ik maak gebruik van LastPass, Browsing Protection by F-secure, Ghostery en Ad Blocker. Zou de boosdoener daar tussen kunnen zitten? Op dit moment gebruik ik alleen LastPass en Browsing Protection by F-secure. Dat levert dus geen problemen op.
Je zou die andere twee er weer op kunnen zetten en als het een probleem levert haal je het eraf.
Doe het één voor één dan weet je als het fout gaat welke het is.
Leveren ze allebei geen fouten, dan had een extensie beschadigt kunnen zijn of een cookie (soms is het probleem ook niet te vinden)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Fluisteraar54
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 16 nov 2016 21:27
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: F-Secure
AM: F-Secure
FW: F-Secure
Ontvangen likes: 1

#13

31 jan 2019 11:43

Dank je voor je adviezen en hulp abbs.
Gebruikersavatar
Fluisteraar54
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 16 nov 2016 21:27
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: F-Secure
AM: F-Secure
FW: F-Secure
Ontvangen likes: 1

#14

31 jan 2019 11:47

De boosdoener blijkt dus Ghostery te zijn. Is daar een alternatief voor?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#15

31 jan 2019 11:56

Fluisteraar54 schreef:De boosdoener blijkt dus Ghostery te zijn. Is daar een alternatief voor?
Je gebruikt toch ook "Ad Blocker" al, heb je daar niet genoeg aan?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”