Plaats reactie
1
hallo als ik mijn outlook open als er een mail is dat er naa een paar minuten m,n mails verdwijnen ook als ik een nieuwe mail krijg verwijderd hij de eerdere mail die ik ontvangen heb.

wat is er fout gr theeke
2
Hallo,

Je vraag is wel heel onduidelijk zoals jij het schrijft zonder punten en  komma's.
Heb je iets aan je instellingen veranderd?
Zit "Verwijderde items" of "Prullenbak" vol (van je e-mail account)?
Bij welke provider zit je en zit daar de opslag limiet niet vol?

Weet je wat je instellingen zijn POP3 of IMAP Uitleg.<== klik hierop.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
hoi ja dat probeer ik zo goed mogelijk
je moet alles verwijderen wat met Microsoft office te maken heeft.dat ook doen bij verborgen bestanden office en ook outlook verwijderen en ook nog een keer met regedit na doen.
dan pc opnieuw opstarten dan kun je office weer installeren.en als outlook opent kun je automatisch doen of hand matig kies voor handmatig dan kun je zelf alles in vullen ik had toen pop mail en smtp invullen.ik heb het toen automatisch gedaan maar dan pakt ie Imap en dat moest bij mij niet.dus handmatig invullen pop en Smtp maar er zijn er natuurlijk ook bij die Imap moeten gebruiken hoop dat dit voldoende is uitgelegd .nou heel veel succes ermee die dit probleem ook hebben.
gr theeke
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”