Gesloten
16
is al veel duidelijker, alleen IMAP...server invullen...dat zijn zaken die ik er niet opgezet heb maar een vriend die al een paar jaren overleden is...die had alles in een MEGA cloud gestoken maar ik heb die info nooit gehad, dus ja...ik kan het nergens meer vinden...ander mail adres maken dan?
iedere keer leer ik meer en meer
17
@ Lynneke,

Ter voorkoming van onder andere spam & phishing, is de schermafbeelding in bericht #7 en #12 gewijzigd.
Zorg dat er géén privacygevoelige informatie op de schermafbeelding is vermeld, voordat u de schermafbeelding gaat uploaden.
Zijn er privacygevoelige informatie op de schermafbeelding, dan eerst de privacygevoelige informatie verwijderen / camoufleren.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
18
ha ja..ikke weer...bedankt iEscape...zal er proberen aan te denken...is niet de eerste keer...

bedankt, ik voel me safe hier

Lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
19
Lynneke schreef:is al veel duidelijker, alleen IMAP...server invullen...dat zijn zaken die ik er niet opgezet heb maar een vriend die al een paar jaren overleden is...die had alles in een MEGA cloud gestoken maar ik heb die info nooit gehad, dus ja...ik kan het nergens meer vinden...ander mail adres maken dan?
heb het intussen klaar gekregen denk ik...ik krijg wel in één keer meer dan 660 mails binnen...nog van begin 2017...even opkuisen die boel en dan als er nog problemen moesten zijn, dan meld ik me weer...fijne zaterdag nog...
iedere keer leer ik meer en meer
20
ben ik weer...ik kan nergens vinden hoe ik het adresboek moet overzetten...is daar ook een handleiding voor...ik ga nog ff verder zoeken
iedere keer leer ik meer en meer
21
ik kan niet veel vinden en wat ik vind, daar snap ik geen jota van...zal ze met de hand moeten invoeren vrees ik...
iedere keer leer ik meer en meer
22
Uw adresboek (contacten), e-mailfilters en andere instellingen kunnen niet automatisch naar Thunderbird worden overgezet.

Bij sommige webgebaseerde mailtoepassingen - en Telenet is er daar één van - kunt u contacten in kommagescheiden vorm of tekstindelingen exporteren. Controleer de documentatie bij Telenet voor meer informatie.

Om contacten in Thunderbird te importeren, selecteert u Extra > Importeren… en volgt u de instructies op het scherm.
23
ik denk dat ik m'n mail programma maar ga behouden, dit gaat boven m'n petje, ik bak er niks van...

bedankt voor je hulp Kape maar van dit snap ik niks...
iedere keer leer ik meer en meer
25
tja Kape, ik begrijp er niks van...en het oogt niet overzichtelijk...ik ga nog even wachten, m'n mail heeft prima gewerkt en nu komen m'n afbeeldingen erop te staan niet groter dan een postzegel maar als ik ze opsla als .gif dan zijn ze prima, het moet ergens aan de instellingen liggen...maar waar???

toch bedankt voor het meedenken en de goeie raad...

voor mij mag dit dicht, ik ga op zoek naar de instellingen voor mail van windows10...

of kan jij die zo uit je mouw schudden?

anders mag hier een slotje op...

Lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
26
ik heb het gevonden Kape, hier mag een slotje op, dank je wel voor je hulp..liefs, Lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
Gesloten

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”