Plaats reactie
16
@ marjov,

Je hebt het probleem al eerder gesteld, jouw 2 topics zijn samengevoegd.

14 mei 2018:
iEscape schreef:
marjov schreef:Ja ze staan wel in Telfort webmaildienst en Gmail kan ook apart gelezen worden.
OK, dat is in iedergeval goed.

Probeer dan de probleem oplosser.
Trouwens welke Windows 10 versie heb je, de versie 1709 of heb je al de versie 1803?
Vanaf wanneer is het probleem dat de e-mailaccount verdwenen?
Er kwam toen géén reactie meer van je :hmm:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
18
Goedeavond.
Ja ik zie nu dat ik al eerder hiermee was maar nu heb ik helemaal geen mails.
Sorry ik was deze tropic vergeten en sorry dat ik daar niet op beantwoordt heb
Gr marjov
19
goedemorgen
Ik ben naar de probleemoplossing geweest maar het heeft niet geholpen.
ik de de mail app niet in zijn geheel verwijderen dit vakje blijft grijs.
wel kan ik opnieuw instellen klikken maar dat heeft geen resultaat.
ik wil ook nogmaals mijn excuus aanbieden dat ik op mijn 1 na laatste topic niet meer heb gereageerd.
ik heb veel aan jullie hulp dus ik hoop dat jullie me wel blijven helpen.

gr Marjov
20
iEscape schreef:Trouwens welke Windows 10 versie heb je, de versie 1709 of heb je al de versie 1803?
Vanaf wanneer is het probleem dat de e-mailaccount verdwenen?
abbs schreef:Is dit ineens gekomen of na een update?
Heb je de pc al weer eens op nieuw gestart, dus via start knop klikken op Afsluiten >  even wachten en dan weer opstarten.
Beantwoord dan ook de vragen die gesteld worden  ;D
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
21
Hallo,

Kijk eerst of er geen updates zijn, zo nee
 Probeer het volgende eens:
  1. Klik met de rechtermuisknop op het startmenu linksonderin
  2. Klik vervolgens op Opdrachtprompt (als administrator uitvoeren)
  3. Typ sfc /scannow (let op spatie tussen sfc en /scannow)
  4. Druk op ENTER
Laat de scan z'n werk doen en start hierna de computer opnieuw op.

Nog steeds last van het probleem? Op naar nummer twee:
  1. Klik met de rechtermuisknop op het startmenu linksonderin
  2. Klik vervolgens op Opdrachtprompt (als administrator uitvoeren)
  3. Typ DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth (let op spaties voor elke /)
  4. Druk op ENTER
Start daarna de computer opnieuw op en controleer of het probleem zich nog voordoet.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
23
Hallo,

Ik vind niet echt een oplossing voor je probleem alleen Windows 10 opnieuw instellen met behoud van bestanden.
Uitleg: viewtopic.php?f=370&t=18413

Hierdoor kan je wel programma's kwijt raken en als je dat zou doen maak ook een back-up van al je belangrijke bestanden, E-mails, adressen enz.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
24
Goedemiddag.
Ik heb het na vorige windows hersteld en heb ik weer een werkende mail.
Super bedankt voor u meedenken.
Gr marjov
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”