Plaats reactie
1
hoi,
ik heb vandaag in de bibliotheek ID kaart gescand en naar mijn email adres opgeslagen ,maar kan hem nu nergens terugvinden
weet niet waar ik precies moet zoeken
help
alvast bedankt,
NKDZ
2
NKDZ schreef:ik heb vandaag in de bibliotheek ID kaart gescand en naar mijn email adres opgeslagen ,
Ik neem aan in de Openbare Bibliotheek?
Dat begrijp ik niet .  .  .  , hoe doe je dat: naar jouw e-mailadres opslaan? of heb je de gescande ID kaart naar jezelf gemaild?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
hoi,
ja klopt in het Openbare bibliotheek idd en naar mij eigen email adres gestuurd.mijn printer is stuk ,daarom kon thuis op mijn computer niet scannen..foto was daar duidelijk te zien,maar hier kon ik hem niet vinden..
4
NKDZ schreef:ja klopt in het Openbare bibliotheek idd en naar mij eigen email adres gestuurd.mijn printer is stuk ,daarom kon thuis op mijn computer niet scannen..foto was daar duidelijk te zien,maar hier kon ik hem niet vinden..
Als ik op mijn werk een document scan naar mijn (werk)e-mailadres dan komt een e-mailbericht met een pdf bijlage van dat document.
Heb je al in jouw postvak in gekeken?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
ja hoor..zoek al 3 uur lang naar:D
eigenlijk heb ik het niet gedaan maar de medewerkster van de bibliotheek..daarom weet ik het niet waar het is..ze heeft hem opgeslagen naar pdf.bij adobe acrobat kan ik ook niks vinden
6
NKDZ schreef:ja hoor..zoek al 3 uur lang naar:D
eigenlijk heb ik het niet gedaan maar de medewerkster van de bibliotheek..daarom weet ik het niet waar het is..
Ja dat klopt, als je een document scant wordt dat gescand document automatisch een pdf bestand, en dat document kunt men naar een e-mailadres sturen.
Normaliter zijn die printers al zo ingesteld, tenminste in de meeste kantoor/werk omgeving waar de medewerkers met hun werk-pasje bij de printer moeten inloggen.
Nu weet ik niet of je met jouw Bibliotheek-pas bij de printer eerst moet inloggen voordat jouw ID-kaart werd gescand.
Heeft de medewerkster wel jouw (correct) e-mailadres goed ingegeven?
Is er in jouw postvak in géén e-mailbericht van circa dat tijdstip?
NKDZ schreef:..ze heeft hem opgeslagen naar pdf.bij adobe acrobat kan ik ook niks vinden
Bovenstaande begrijp ik niet zo goed. Zij kon toch niet op jouw pc opslaan.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
iEscape schreef:
NKDZ schreef:ja hoor..zoek al 3 uur lang naar:D
eigenlijk heb ik het niet gedaan maar de medewerkster van de bibliotheek..daarom weet ik het niet waar het is..
Ja dat klopt, als je een document scant wordt dat gescand document automatisch een pdf bestand, en dat document kunt men naar een e-mailadres sturen.
Normaliter zijn die printers al zo ingesteld, tenminste in de meeste kantoor/werk omgeving waar de medewerkers met hun werk-pasje bij de printer moeten inloggen.
Nu weet ik niet of je met jouw Bibliotheek-pas bij de printer eerst moet inloggen voordat jouw ID-kaart werd gescand.
Heeft de medewerkster wel jouw (correct) e-mailadres goed ingegeven?
Is er in jouw postvak in géén e-mailbericht van circa dat tijdstip?
nee.ik heb het niet goed uitgelegd..ik zag foto op niet in inbox maar ergens via mijn mail adres

dat snap ik eigenlijk niet...ze heeft hem opgeslagen..alleen niet naar mijn email adres
iEscape schreef:
NKDZ schreef:..ze heeft hem opgeslagen naar pdf.bij adobe acrobat kan ik ook niks vinden
Bovenstaande begrijp ik niet zo goed. Zij kon toch niet op jouw pc opslaan.
foutje.ik bedoel ze heeft hem opgeslagen
op documenten van Bibliotheek..op hun PC heb je rechts in de hoek saldo aangegeven,bv nog 50 eurocent.en meteen naast boven staan ´´documenten´´..daarna moest ik op die documenten klikken.en zo was het opgeslagen.daarna zag ik hem op mijn mail
8
NKDZ schreef:nee.ik heb het niet goed uitgelegd..ik zag foto op niet in inbox maar ergens via mijn mail adres
dat snap ik eigenlijk niet...ze heeft hem opgeslagen..alleen niet naar mijn email adres
Daar ligt het foutje vermoed ik.
Ze kan het document ergens opslaan op de Bibliotheek pc, bij Documenten (of zo iets) en daarna moet ze naar jouw mailen.
NKDZ schreef:foutje.ik bedoel ze heeft hem opgeslagen
op documenten van Bibliotheek..op hun PC heb je rechts in de hoek saldo aangegeven,bv nog 50 eurocent.en meteen naast boven staan ´´documenten´´..daarna moest ik op die documenten klikken.en zo was het opgeslagen. daarna zag ik hem op mijn mail
Vermoedelijk is dat document nog ergens op hun pc  :hmm:
Op welk mail zag je? Was er wel geklikt op Verzenden naar jouw e-mailadres?

Zeer spijtig, het lijkt erop dat je morgen terug moet gaan naar de Bibliotheek en navraag doen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
  ik denk dat ze wel naar mijn email adres hebben gestuurd.want dit is al tweede keer dat ik daar iets moest kopieren..vorige keer vroeg ik of ze op mijn mail adres kan opslaan..dat deed ze
volgens mijn wel op geklikt,anders wisten ze dat het geen nut had als ze op hun PC blijven staan :D
ga morgen  terug naar de bieb kijken
10
NKDZ schreef:  ik denk dat ze wel naar mijn email adres hebben gestuurd.want dit is al tweede keer dat ik daar iets moest kopieren..vorige keer vroeg ik of ze op mijn mail adres kan opslaan..dat deed ze
volgens mijn wel op geklikt,anders wisten ze dat het geen nut had als ze op hun PC blijven staan :D
Dat is wel vreemd dat je in jouw postvak in, van circa die tijd géén e-mailbericht heb   :confusing:
NKDZ schreef:ga morgen  terug naar de bieb kijken
Ik ben benieuwd waar het document is blijven hangen   :pray:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
Escape schreef:Daar ligt het foutje vermoed ik.
Ze kan het document ergens opslaan op de Bibliotheek pc, bij Documenten (of zo iets) en daarna moet ze naar jouw mailen.
Mag dat zomaar, privé-gegevens op een openbare bibliotheek pc opslaan ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
12
PeterJ schreef:Mag dat zomaar, privé-gegevens op een openbare bibliotheek pc opslaan ?
Dat weet ik niet, dat laat ik in het midden  :hmm: 

Maar de bedoeling is tijdelijk opslaan -als ik TS bericht goed begrijp-  om vervolgens naar TS e-mailadres te verzenden.
Vervolgens zou de bibliotheek medewerkster dat document -moeten- verwijderen.
En hoe ze exact werken in de openbare bibliotheek met zulke gevallen dat weet ik niet, ik ben nooit lid van een openbare bibliotheek geweest

Als ik op mijn werk voor een 'vreemde' iets zou scannen, dan log ik in met mijn werk-pasje bij het apparaat.
Voer het e-mailadres van de 'vreemde' in.
En hoppa . . .  dat gescande document wordt linea recta verzonden naar dat e-mailadres  :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
iEscape schreef:
NKDZ schreef:  ik denk dat ze wel naar mijn email adres hebben gestuurd.want dit is al tweede keer dat ik daar iets moest kopieren..vorige keer vroeg ik of ze op mijn mail adres kan opslaan..dat deed ze
volgens mijn wel op geklikt,anders wisten ze dat het geen nut had als ze op hun PC blijven staan :D
Dat is wel vreemd dat je in jouw postvak in, van circa die tijd géén e-mailbericht heb   :confusing:
NKDZ schreef:ga morgen  terug naar de bieb kijken
Ik ben benieuwd waar het document is blijven hangen   :pray:
je krijgt een bonnetje waarop je saldo opstaat
en als je met dat bonnetje in de bieb inlogt ,dan zie je daar gescande dingen
maar ja ,ze hebben niet naar mijn email opgestuurd,dus bleef die alleen in de bieb hangen
zij heeft ze vandaag naar mijn email opgestuurd..nu zie ik ze thuis
ik had nog 2 bonnetjes met saldo op van hun computer
en op elk bonnetje ander gescande product.omdat saldo op een op was heb ik die bonnetje wegegegooid.dus moest vandaag nog 1 keer scannen met bonnetje waar ik nog saldo op had
hartelijk dank voor je tijd en moeite :bow:
14
PeterJ schreef:
Escape schreef:Daar ligt het foutje vermoed ik.
Ze kan het document ergens opslaan op de Bibliotheek pc, bij Documenten (of zo iets) en daarna moet ze naar jouw mailen.
Mag dat zomaar, privé-gegevens op een openbare bibliotheek pc opslaan ?
ik denk van wel omdat je bonnetje met 11 cijferige gastcode en met 4 cijferige wachtwoord krijgt,dat alleen jouw bezit is.vroeger stopte je 50 cent in het computer in zo ´n box ernaast
maar nu is veel moderner geworden
er zijn geen muntjes meer.je kan alleen betalen dmv pinnen via speciale automaat van het bibliotheek zelf
zoals iEscape aangaf krijg je soort  eigen pasje ,in dit geval eigen bonnetje
15
NKDZ schreef:maar ja ,ze hebben niet naar mijn email opgestuurd,dus bleef die alleen in de bieb hangen
zij heeft ze vandaag naar mijn email opgestuurd..nu zie ik ze thuis
Ahaaaa . . . de kink gevonden   :good:
Goed om te horen dat het opgelost is en dank voor jouw feedback   :good:  & graag gedaan.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”