Plaats reactie
1
Beste lezer,

plotseling tijdens het kijken van twitch wilden de filmpjes daar en op youtube niet meer laden. ook sommige websites (bijvoorbeeld funnyjunk.com) wilde niet meer laden. dit probleem is op alle browsers, maar alleen op deze computer.
Ik heb als mijn DNS geflushed, DNS gezet naar 8.8.8.8, flash en java geupdate en een virus en malware scan erover heen gegooid. Ik vond 1 malware genaamd fencebyte wat mij de dag ervoor wat pop-ups gaf, maar zou nu compleet verwijderd moeten zijn.

alvast bedankt.
Afbeelding
2
Hallo,


Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
bedankt voor je antwoord! ik heb dezelfde vraag ook op andere fora geplaatst waarbij ik een hoop dingen heb geprobeerd maar nog niks heeft opgeleverd.
maar bij de log
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
dirtybanana schreef:bedankt voor je antwoord! ik heb dezelfde vraag ook op andere fora geplaatst waarbij ik een hoop dingen heb geprobeerd maar nog niks heeft opgeleverd.
maar bij de log
Bedankt voor je eerlijkheid, zou je de linken willen plaatsen van de andere forums.
Dit omdat ik dan kan zien wat er allemaal al is gebeurt en ook omdat we anders tegen elkaar in kunnen gaan werken.
Beter is het ook om je vraag maar op één forum tegelijk te zetten dit om boven staande redens.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
dit is het andere forum. mijn laatste bericht geeft ook aan waarom ik op meerdere fora heb gepost, maar zal dat zo ook uitleggen.
https://www.pchelpforum.nl/index.php?topic=216.new#new

Ik ben op alle fora spiksplinter nieuw en heb in totaal op 5 fora gepost maar die en dit forum (na een aantal dagen) zijn de enige waar ik antwoord kreeg of enig sinds advies. Ik had van te voren totaal geen idee of ik ook maar ergens reactie zou krijgen en heb zodoende mijn kansen vergroot. mijn intentie was ook om altijd helder te zijn met wat ik al wel en niet gedaan heb.
6
Hallo,

Ik begrijp je probleem, maar zoals ze op het andere forum ook al aangeven is dat als meerdere helpers je gaan begeleiden dat tegen elkaar in werkt.
Laten we het zo afspreken als het op pchelpforum niet lukt je hier kan terug komen "Reinier" aldaar is een kundige helper.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
nou ik heb het probleem gevonden...
mijn antivirus, bitdefender, blokkeerde de websites gewoon.
bedankt voor de hulp, maar helaas was het gewoon mijn eigen schuld.
9
Hallo,

Dat is mooi dat je het heb gevonden, gebruik je de gratis versie van Mbam of staat hij nog op premium?
Anders kan je hem meteen op gratis zetten: viewtopic.php?f=325&t=21101
Anders kan je een conflict krijgen met Bitdefender (twee actieve anti-virus programma's kunnen tegen elkaar in werken).
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
om de premium uit te zetten werd ik nu door gestuurd naar de website van mbam en moest nog een account maken. ik kan alleen niet de subscriptie zien en zo doende ook niet kan uitzetten.
11
ik bedenk me ook net dat malwarebytes later heb geinstalleerd dan wanneer het probleem begon. ik al eens wat websites van twicht in de whitelist gezet van bitdefender maar mocht niet helpen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”