Plaats reactie
1
Was vroeger een leesbevestiging van een Email vragen zo goed als standaard, dan lijkt deze functie tegenwoordig helemaal verdwenen te zijn. Ik zou graag in Gmail voor sommige mails die ik stuur een leesbevestiging krijgen. Heeft iemand een oplossing?
3
Bedankt iEscape voor de link. Helaas is dit weer een van de vele Google informatie misbaksels waarmee je uren bezig bent om van de ene link naar de andere te surfen en uiteindelijk niet weet wat aan te vangen. Bestaat er geen normale app, eventueel betalend, waarmee zo'n leesbevestiging te maken is? Of een mailprogramma, ander dan gmail, waar dit standaard in zit?
4
Algorfeno schreef:Bestaat er geen normale app, eventueel betalend, waarmee zo'n leesbevestiging te maken is? Of een mailprogramma, ander dan gmail, waar dit standaard in zit?
Een freeware e-mailprogramma met die optie is Thunderbird.

info.
Afbeelding
Een betaal e-mailprogramma waar de optie ontvangstbevestiging en/of leesbevestiging aanwezig is, is MS Office Outlook, voor meer info zie deze Leesbevestigingen en ontvangstbevestigingen toevoegen en aanvragen.

Zelf gebruik ik MS Office Outlook 2016.
Afbeelding Heb je nog géén MS Office Outlook kijk even hier voor een aantrekkelijke aanschafprijs.

Naar mijn weten bestaat géén 'losse' app en/of programma daarvoor, die optie is in het e-mailprogramma aanwezig of niet. Het Mail app van Windows 10 heeft die optie ook niet.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
iEscape schreef:Een freeware e-mailprogramma met die optie is Thunderbird.

info.
Afbeelding
PeterJ schreef:Het gratis Mozilla Thunderbird heeft een leesbevestiging optie.
Wat is het verschil tussen Thunderbird en Mozilla Thunderbird :wacko:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Wat is het verschil tussen Thunderbird en Mozilla Thunderbird Afbeelding
Het woord Mozilla. ;D
Sorry, die zin had ik niet gezien.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
9
Lees eerst goed de voorwaarden van Mailtrack o.a.:
In dit opzicht erkent en stemt de gebruiker ermee in dat de Service wordt gehost door Amazon Web Services, Inc. in Ierland, dat de e-mails voor de kennisgeving van de Service worden verzonden via The Rocket Science Group, LLC, een Amerikaans bedrijf, en dat THE MAIL TRACK COMPANY maakt gebruik van de diensten van Keen Labs Inc., een bedrijf gevestigd in de VS, om het gebruik van de Service door de Gebruiker te analyseren en te verbeteren;
Ontvangstbevestiging en/of leesbevestiging optie in een e=mailprogramma zoals Thunderbird en/of Outlook is zeker beter dan een third party programma.
Ja, ik ben altijd wantrouwen en voorzichtig wat die bedrijven doet met de gegevens van de gebruikers :wacko:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
Daar heb je gelijk in, maar dan zo je feitelijk ook geen gmail (of hotmail), of één van de grote browsers moeten gebruiken, want die doen dat bijna allemaal ook.
Het is een gevleugeld gezegde:  "Als iets gratis is, dan ben je zelf het product....." 
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
11
PeterVo schreef:maar dan zo je feitelijk ook geen gmail (of hotmail), of één van de grote browsers moeten gebruiken, want die doen dat bijna allemaal ook.
Bij gebruik van gmail en/of hotmail houdt men de 'schade' enigszins beperkt, men heeft dan niets te maken met Amazon Web Services, The Rocket Science Group & Keen Labs Inc.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
Nou beperkt... die scannen je mail inhoud. Het is maar wat je beperkt noemt.
Daarnaast is die mailtrack slechts een extensie, Gmail ontvangt en verzend mail en heeft daarmee een impact op een veel groter aantal gebruikers. Ik zou zelf zo'n extensie niet gebruiken, heb je niet nodig als je een fatsoenlijk mail programma gebruikt.
Gmail is overigens ook gewoon te gebruiken via een mail client.
Greetings, Black Tiger.
13
Black Tiger schreef:Nou beperkt... die scannen je mail inhoud. Het is maar wat je beperkt noemt.
Daarnaast is die mailtrack slechts een extensie, Gmail ontvangt en verzend mail en heeft daarmee een impact op een veel groter aantal gebruikers. Ik zou zelf zo'n extensie niet gebruiken, heb je niet nodig als je een fatsoenlijk mail programma gebruikt.
Gmail is overigens ook gewoon te gebruiken via een mail client.
Ik heb niet en nooit over het gebruiken van een extensie gehad, ik heb over de Ontvangstbevestiging en/of leesbevestiging optie in een e-mailprogramma zoals Thunderbird en/of MS Office Outlook, zie post #4   :wacko:  

Men kunt een gmail- of hotmail-account hebben en het e-mailprogramma Thunderbird en/of MS Office Outlook gebruiken, dan is de schade enigszins beperkt.
Het is niet voor niets dat ik heb gewaarschuwd voor het gebruiken van Mailtrack om eerst goed de voorwaarden door te nemen, zie post #9.
iEscape schreef:Lees eerst goed de voorwaarden van Mailtrack o.a.:
In dit opzicht erkent en stemt de gebruiker ermee in dat de Service wordt gehost door Amazon Web Services, Inc. in Ierland, dat de e-mails voor de kennisgeving van de Service worden verzonden via The Rocket Science Group, LLC, een Amerikaans bedrijf, en dat THE MAIL TRACK COMPANY maakt gebruik van de diensten van Keen Labs Inc., een bedrijf gevestigd in de VS, om het gebruik van de Service door de Gebruiker te analyseren en te verbeteren;
Ontvangstbevestiging en/of leesbevestiging optie in een e=mailprogramma zoals Thunderbird en/of Outlook is zeker beter dan een third party programma.
Ja, ik ben altijd wantrouwen en voorzichtig wat die bedrijven doet met de gegevens van de gebruikers  :wacko:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
14
Bedankt allemaal voor de geboden hulp. Ik heb hiermee gevonden wacht ik zocht.
Ik wil ook nog zeggen dat ik onder de indruk ben van de kennis van sommige mensen.(om iEscape niet bij naam te noemen)  :)
15
Ik heb niet en nooit over het gebruiken van een extensie gehad,
Alleen de regel over het "beperkt" was een reactie naar jou. De rest was een reactie naar PeterVo want die had het over die extensie.
Als ik het terug lees had ik dat inderdaad misschien wat duidelijker kunnen aangeven. ;)
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”