Plaats reactie
1
Ik heb een vraag over een andere browser

Er word me aan geraden om Safari  van Apple te gebruiken als browser 
kun je  flasch  gebruiken en mijn achtergronden veranderen wat altijd gelukt is in Chrome en Firefox maar
 niet meer ondersteund word op mijn sociale website een soort Hyves  :D  Pingn 
Exployer durf ik niet meer omdat die niet veilig is 

kan iemand mij vertellen  is dat een vertrouwde browser en  moet je dan geen Apple computer hebben
vriendelijke groet Ayla
2
Safari is een prima browser voor Apple apparaten, zoals een iPad, iPhone en iMac.
In het verleden heeft Apple ook een Safari browser voor Windows ontwikkeld, maar met het updaten van die Windows versie van Safari is Apple ruim 5 jaar geleden gestopt.
Je kunt die Safari versie voor Windows dan ook niet meer bij Apple zelf downloaden.
De laatste versie van Safari-voor-Windows is versie 5.1.7. Die dateert van mei 2012 en is sindsdien niet meer bijgewerkt. Dat zal waarschijnlijk ook niet meer gebeuren.
Het lijkt mij niet verstandig om met zo'n oude browser te gaan werken onder Windows.

Het gebruik van Adobe Flash wordt ontmoedigd door Firefox. De reden zou zijn dat er steeds weer nieuwe beveiligingsgaten in Adobe Flash worden gevonden, die voor aanvallers een mooie ingang bieden.
In Firefox kun je per website aangeven of die eenmaal of altijd Flash inhoud mag tonen: https://support.mozilla.org/nl/kb/waaro ... -activeren
Op veel websites is om veiligheidsredenen Flash intussen vervangen door html5. Vraag me niet hoe jij dat als eigenaar/ontwerper van een website zou moeten doen, want daar heb ik geen verstand van.

Exployer bestaat niet. Je zult Internet Explorer bedoelen.
3
Dank je wel ben geen eigenaar of ontwerper maar iemand die geniet van sociaal media en daar van geniet om mooie achtergronden te maken van mijn pagina

fijn voor je uitgebreide reactie heb er wel wat aan

vriendelijke groet Ayla
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”