Gesloten
16
http://nl.pingn.eu/go/explore

maar is alleen in Chrome
niet in Firefox

had malwarebytes  ook geinstaleerd bij mijn echtgenoot op de laptop

wilde die weer verwijderen maar laat zich er niet af werken

kan je zeggen hoe ik hem wel verwijderen kan
17
Zonder in te loggen zie ik geen dingen op die website die niet werken.

Voor wat betreft malwarebytes verwijderen kan je onderstaand stappenplan gebruiken.
Download Afbeelding Malwarebytes mb-clean tool naar het bureaublad.

1. Sluit alle geopende toepassingen.
2. Indien nodig, back-up uw licentiesleutel en schakel Malwarebytes uit (klik rechts onderin op het icoon en klik "Malwarebytes" sluiten)
3. Rechtsklik op mb-clean.exe en klik op "Als administrator uitvoeren" om het uit te voeren.
4. De Malwarebytes Cleanup Utility opent met de volgende vraag: Afbeelding Selecteer Ja als je wilt doorgaan met het verwijderen van de aangegeven Malwarebytes producten, selecteer Nee als je wilt stoppen.

5. Een cmd scherm opent en verdwijnt weer als het verwijderen voltooid is.
6. De Malwarebytes Cleanup Utility toont nu de melding: Afbeelding Het is aan te raden om nu de pc opnieuw op te laten starten. Klik daarvoor op Ja.
Laat je de pc niet herstarten dan kan dat leiden tot een onvolledige opruiming.

7. Na de herstart is Malwarebytes verwijderd van je pc en indien nodig kan je een her-installatie van Malwarebytes doen.
8. Eenmaal voltooid staat er een logbestand ("mb-cleanresult.txt") op uw bureaublad.
Plaats het bestand ("mb-cleanresult.txt") in uw volgende bericht als bijlage.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
18
Dank je wel het is gelukt  ik had de betaalde versie lukt me niet de gratis versie
hoe moet ik een bijlage er bij doen van het bestand 
 vriendelijke groet Ayla
20
Dank je wel komt er aan


mb-cleanresult.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
21
Een aantal mappen lijken niet verwijdert te zijn.
Herstart de computer en voer daarna opnieuw de Malwarebytes Cleanup Utility (mb-clean.exe) uit.
Dank je wel het is gelukt  ik had de betaalde versie lukt me niet de gratis versie
Er is nog een oudere Malwarebytes cleanup tool beschikbaar. Probeer die eens:
Download mbam-clean naar het bureaublad.

Sluit alle openstaande programma's en schakel de realtime-beveiliging van je antivirus programma uit tot aan de herstart van Windows.
Start mbam-clean.exe en volg de aanwijzingen die verschijnen.
Als er wordt gevraagd om de computer opnieuw te starten, doe dat dan. (belangrijk!!!)
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
24
Mooi zo. Dan sluiten we dit topic
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”