Plaats reactie
1
Hallo,

Sinds vorige week vrijdag kan ik niet meer inloggen bij hotmail ,ik krijg dan deze melding:

Uw verbinding is niet prive!
Aanvallers proberen mogelijk je gegevens van blu172.mail.live.com te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcarddetails).
NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID

op mijn notebook kan ik wel met hetzelfde e-mailadres inloggen.
op zowel mijn pc als notebook heb ik de betaalde versie van hitmanpro & alert draaien.
iemand enig idee?  
mvg, Jeroen.
2
@ jeroen123,

Voor u een eigen topic aangemaakt, om u beter te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden.

Volgens dit (gedateerd) topic is blue 172 server veilig.


Afgesplitst van dit topic.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID
Staat je datum en tijd goed, en nog belangrijker..... heb je alle Windows Updates gedaan?
Dit geeft namelijk aan dat de naam in het SSL certificaat niet correct is. Dat wil nog wel eens gebeuren als de certificaten niet geupdate zijn. En deze komen met de windows updates binnen.
Is je pc up to date, dan kan het ook zijn dat MS zelf de server verandert heeft en het certificaat nog niet gesynchroniseerd is overal waar dat hoort te zijn. In dat geval zou het toch binnen een 48 uur weer moeten werken.
Anders is vrijwel zeker alleen Microsoft diegene die er iets aan kan doen, daar zou je dan eens contact mee op kunnen nemen.
Greetings, Black Tiger.
5
jongens bedankt voor jullie reacties.

@porrelaar: de snelkoppeling werkt en zal deze in vervolg gebruiken.

bedankt voor jullie reactie.

groet, Jeroen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”