Plaats reactie
1
Hallo,
Al enkele dagen heb ik op mijn laptop zeer traag internet. Ook valt de internetverbinding om de haverklap uit.
Op al mijn andere apparaten ( tablet, gsm, tv..) kan ik probleemloos internetten.
Ik heb volgende programma's op mijn laptop staan (door u aangeprezen op een vorige vraag van mij):
- Avira Free Antivirus
- Malwarebyes anti-malware
- Secunia PSI
- Unchecky

Kan dit probleem te wijten zijn aan Avia Free Antivirus?
Bedankt bij voorbaat
3
- Windows 10
- Versie V2016.12.09.14 nu upgedate naar V2017.02.07.03 en gescand
- Aangesloten via wifi
Gisteren het wifi-kanaal veranderd van kanaal 11 naar kanaal 6.
Internet iets beter, maar nog niet zoals het hoort
5
Hallo,
Nee, dit is niet mogelijk. Momenteel is mijn netwerk redelijk goed.
Volgens een test van de lijn van de provider is er geen probleem.
Misschien soms een zwak wifi-signaal?
6
Hallo,

Dat zou best kunnen maar doe eens een speedtest met en zonder je virusscanner aan.

Ga naar de website speedtest en klik in het midden van het scherm op TEST STARTEN.
Wacht tot dit klaar is en klik dan op DIT RESULTAAT DELEN.
Klik vervolgens op het tabblad FORUM en daarna op KOPIËREN en plak de link in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
Details over de snelheid van je internetabonnement
Je internetabonnement
012672513


Products
                                                               Internet Maxi                                          Internet Comfort                                          Internet Start                                                       



Piekuren tussen 19 u en 23 u :
Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload

Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload

Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u :
Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload

Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload


Je downloadvolume bevat 150 GB of is onbeperkt in een Pack.



De aangekondigde maximale snelheid is een theoretisch snelheid, voor de vaste internetverbinding die in de praktijk niet door alle klanten behaald kan worden. De normaal beschikbare snelheid varieert tussen de min. snelheid en de max. snelheid en is minstens gelijk aan de min.snelheid. Je downloadsnelheid thuis hangt voornamelijk af van de afstand tussen het aansluitingspunt en de centrale, de beschikbaarheid van VDSL, je computerinstallatie en de binnenbekabeling. Enkel als deze optimaal zijn, kunt je genieten van de maximale snelheid. Gebruik van een draadloze connectie (wifi) kan de haalbare snelheid eveneens beïnvloeden. Meer info: www.proximus.be/internetpolicy. Om de snelheid bij u thuis te kennen, surf naar www.proximus.be/internetsnelheid
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”