Plaats reactie
1
Hallo, ik heb een vraag over Internet Explorer. Ik gebruik het programma helemaal niet, nooit, en toch zie ik bij CCleaner steeds een paar Mb staan voor temp files en gisteren maar liefst 170 Mb. Hoe kan dat? Ik heb bij systeemconfiguratie > opstarten gekeken maar daar staat hij niet bij. Ook zie ik IE niet staan in Process Explorer. Wat draait er en hoe kan dat en kan ik dat uitschakelen?

Dank weer!
Fréderique
Afbeelding
2
Verschillende programma's gebruiken IE Api's om pagina's te openen. Hierdoor kan het proces toch gelopen hebben en cache opgebouwd hebben. Dit is geen enkel probleem en heel normaal. Mijn inziens is hier ook niets aan te doen.
3
Heb je gisteren updates voor Windows binnengekregen? Als ik me niet vergis wordt Internet Explorer op de achtergrond door Windows Update gebruikt om te controleren of er updates zijn. En WhiteFang gaf al aan dat er ook andere programma's zijn die (onderdelen van) Internet Explorer gebruiken.
Ik heb al eerder hetzelfde opgemerkt als jij en ik vind dat prima. Ik ben niet van plan daar wat aan te doen.
4
Ik had idd updates, ik dacht 2 of 3 dagen geleden. Weet niet meer of ik in de tussentijd de cache ook had geleegd. Dus dat kan goed zijn, Porrelaar. Ik laat het ook maar dan. Dank jullie voor de genomen moeite! Da's weer opgehelderd. :)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”