Gesloten
1
Ik kon altijd zonder problemen verbinden met het internet, maar sinds vandaag lukt dit niet meer. mijn computer verbindt wel met het netwerk maar geeft dan aan dat er geen internetverbinding is. als ik op problemen oplossen klik krijg ik de melding: Lan verbinding heeft geen geldige IP configuratie.

Ik merkte dit vandaag het eerst op school. Ik kon niet meer op het draadloos internet op het schoolnetwerk met mijn laptop. met mijn mobiel en bij andere mensen lukte dat prima. dus het licht niet aan het schoolnetwerk waar ik normaal gesproken ook probleemloos op kan. Vervolgens toen ik thuis was sloot ik mijn laptop aan mijn netwerkkabel aan en had hetzelfde probleem. Meerdere kabels geprobeerd en het modem opnieuw aangezet. dit hielp niet. Andere computers thuis konden ook wel gewoon op het internet.

Het probleem moet dus in mijn laptop zitten. Dit is een vrij nieuwe laptop waar ik nog nooit problemen mee heb gehad. Omdat het probleem zowel op wifi en op bedrade verbinding voorkomt ligt het dus niet aan 1 van de netwerkadapters in mijn laptop. IP-adressen voor het IPV-4 protocol laat ik altijd automatisch aanmaken door het netwerk en dit gaat ook altijd goed.

In de bijlage heb ik een results bestand gezet met behulp van minitoolbox

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Gesloten

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”