Plaats reactie
1
Ik ben me al een tijdje suf aan het zoeken naar een oplossing voor het volgende.
Mijn vrouw gebruikt al jaren hotmail en is daar tevreden over.
Wij hebben beiden een eigen domeinnaam en tot voor kort stond haar eigen adres ook als afzender in hotmail, zodat een ieder die haar beantwoordde dat deed aan het eigen e-mailadres.
Ik werk zelf niet met hotmail en kom er niet uit waar ik dat zou kunnen invoeren/wijzigen en ook de info op internet beperkt zich tot oude versies waar ik dus niet mee opschiet.
Is er iemand die mij er door heen kan helpen ?
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
3
Ja, klopt, die had ik na wat puzzelen ook gevonden, maar helaas levert dat dan weer het probleem op dat als ik de gegevens van mijn provider (in dit geval "de server gegevens van "mijn domein") daar invul en ik heb al heel wat combinaties geprobeerd, ik er telkens een foutmelding op krijg, het ene moment dat de server geen antwoord geeft, het volgende moment een foutmelding: TLS failure encountered ContextExpired.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
4
Kreeg zojuist een reactie van mijn domeinbeheerder (mijn Domein):

"Dag Peter,

Het is sinds een update van Outlook.com niet mogelijk om email te ontvangen en verzenden vanuit Outlook.com. Dit komt doordat Outlook.com zich sinds de update niet aan de internationale standaard houdt voor het versturen van email. Ons spamfilter controleert of email aan deze standaard voldoet, vandaar dat je een foutmelding krijgt van ons spamfilter bij het versturen van email.
Er is geen zicht op dat Microsoft dit snel gaat verhelpen. Hun reactie naar ons was "de ander heeft zich aan ons aan te passen", terwijl het Microsoft is die niet aan de internationale standaarden voldoet."

Voor mij duidelijk, ik hoef niet meer te puzzelen.
Wederom een reden om kritisch te kijken voor je MS producten klakkeloos gaat gebruiken.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”