Plaats reactie
16
Nipcweb schreef:Met het opnieuw aanzetten komt deze met de opmerking opnieuw opstarten normale en daarna zie ik even het Windows opsartscherm maar daarna blijft het scherm zwart met wel een werkende harde schijf zo te zien, maar voor de rest alleen de muisaanwijzer op een zwart scherm
Ik zou het toch nog even afwachten, anders is er met het geforceerd afsluiten toch wat beschadigt.
Welk besturing systeem staat er op deze pc?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
17
Windows 7 , maar kan het ook zijn dat ik niets zie omdat ik de laptop aan een extern scherm heb aangesloten zodat ik, want ik zie constant het lampje van de harde schijf bezig zijn
18
Het is net of deze wel wat doet maar krijg niets te zien

Overigens zie ik wel weer de aanwijzer op mijn externe scherm
Laatst gewijzigd door Nipcweb op 25 nov 2016 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
22
Het scherm van de laptop werkt gewoon maar blijft niets doen.

Ik heb overigens wel een externe harde schijf waar ik back-ups op zet.
Is daar a ders iets mee te doen, en zo ja hoe?
23
Hallo,

Ja als je niet meer in je pc kan komen dan heb je een probleem, ik weet niet wat er allemaal is gebeurt.(ja dat systeemherstel niet goed is gegaan)
Lukt het via veilige modus?
Heb je een Windows 7 CD/DVD?
Of zit er een herstel partitie op zodat je de pc weer naar fabrieks-installatie kan zetten?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
24
Ik heb geen cd/dvd van Windows zelf maar wel heb ik ooit iets moeten maken van Packard Bell zelf.Maar volgens mij doet de dvd speler het ook al een tijdje niet, wel het cd gedeelte dacht ik.Is eigenlijk al een oud beestje, maar deed het altijd naar behoren.stom dat ik die tussentijds heb uitgezet, dacht dat er iets niet in orde was.Overigens zat er bij aanschaf Vista op. Zou de herstel cd van Packard Bell dan niet in een conflict kunnen komen? Of is dit weer heel wat anders.
25
Nipcweb schreef:Ik heb geen cd/dvd van Windows zelf maar wel heb ik ooit iets moeten maken van Packard Bell zelf.Maar volgens mij doet de dvd speler het ook al een tijdje niet, wel het cd gedeelte dacht ik.Is eigenlijk al een oud beestje, maar deed het altijd naar behoren.stom dat ik die tussentijds heb uitgezet, dacht dat er iets niet in orde was.Overigens zat er bij aanschaf Vista op. Zou de herstel cd van Packard Bell dan niet in een conflict kunnen komen? Of is dit weer heel wat anders.
Als er Vista opstond zou die weer via de herstel cd's Vista erop worden gezet, je zou kunnen kijken of een kennis of een fam. lid een Windows 7 cd/dvd heeft en misschien hem dan via de cd kunnen herstellen. (maar geef je weinig hoop)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
26
En vanaf mijn externe backup schijf opstarten, zou dat niet kunnen? Want daar wordt voorzover ik weet een systeemkopie opgezet.
27
Nipcweb schreef:En vanaf mijn externe backup schijf opstarten, zou dat niet kunnen? Want daar wordt voorzover  ik weet een systeemkopie opgezet.
Dan heb je waarschijnlijk een programma die dat regelt voor je en zou daar dan een optie voor moeten zijn.
Bekijk dat even in het programma en volg dan de stappen ervan.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
28
Oké, maar ik moet deze dan toch aan de gang zien te krijgen, ik dacht zelf vanaf de bios of dos zelf met een commando.
Zoiets als E: run . Zoiets kan ik mij van vroeger wel herinneren als je iets wilde opstarten
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”