Plaats reactie
31
Even een update.

Ik heb dan toch maar een nieuwe laptop gekocht met gelijk Windows 10 er op, de " oude " was alweer van 2009 en om nu een schone w 10 erop te zetten en af te wachten wanneer zich weer problemen voor zouden doen, daar had ik geen zin meer in.

Dus mag ik er nu vanuit gaan dat het IDeal probleem opgelost is.
33
Nu gelijk een andere vraag, of moet ik daar een ander topic voor openen.

Ik heb bij deze laptop een probeerversie geïnstalleerd gekregen van McAfee LiveSafe, die ik 30 dagen mag uitproberen.
Is dit een goed antivirus programma of zijn er andere die jullie mij aanbevelen.

Op de " oude " laptop had ik Avira Free antivirus en Comodo free als firewall, maar dat durf ik niet aan op deze nieuwe laptop.
34
Nipcweb schreef:Nu gelijk een andere vraag, of moet ik daar een ander topic voor openen.

Ik heb bij deze laptop een probeerversie geïnstalleerd gekregen van McAfee LiveSafe, die ik 30 dagen mag uitproberen.
Is dit een goed antivirus programma of zijn er andere die jullie mij aanbevelen.

Op de " oude " laptop had ik Avira Free antivirus en Comodo free als firewall, maar dat durf ik niet aan op deze nieuwe laptop.
McAfee is een vrij zware scannen en behoort tot de midden top.
Met Avira free samen met Comodo firewall free heb je een goede gratis bescherming ook voor je nieuwe pc met Windows 10.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
35
abbs schreef:
Nipcweb schreef:Nu gelijk een andere vraag, of moet ik daar een ander topic voor openen.

Ik heb bij deze laptop een probeerversie geïnstalleerd gekregen van McAfee LiveSafe, die ik 30 dagen mag uitproberen.
Is dit een goed antivirus programma of zijn er andere die jullie mij aanbevelen.

Op de " oude " laptop had ik Avira Free antivirus en Comodo free als firewall, maar dat durf ik niet aan op deze nieuwe laptop.
McAfee is een vrij zware scannen en behoort tot de midden top.
Met Avira free samen met Comodo firewall free heb je een goede gratis bescherming ook voor je nieuwe pc met Windows 10.

Oke, en datgene waar Maxstar het over heeft in een ander topic, die HitmanPro.Alert is die ook noodzakelijk, want ik ben vrijwel allen maar bezig op het internet.
Of is Malwarebytes daar weer een tegenhanger van?

36
Nipcweb schreef:
Oke, en datgene waar Maxstar het over heeft in een ander topic, die HitmanPro.Alert is die ook noodzakelijk, want ik ben vrijwel allen maar bezig op het internet.
Of is Malwarebytes daar weer een tegenhanger van?

HitmanPro.Alert kan zeker een mooie aanvulling zijn: viewtopic.php?f=326&t=9100
Malwarebytes 3.xxx is nog in Beta fase (Beta is ontwikkelings- face) maar deze zou je straks ook kunnen kiezen als aanvulling op Avira.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”