Wit scherm bij betalen met IDeal

Stel hier al uw vragen met betrekking tot het internet en aanverwante onderwerpen.
Gebruikersavatar
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#1

Hallo,

Ik zit met dit probleem.

Ik probeer al een tijdje betalingen te verrichten met IDeal via mijn pc, maar kan dus daar niets meer mee.

Telkens als ik een bestelling heb geplaatst en daarna doorverwezen wordt naar het betaal gedeelte staat er boven aan het scherm in zwart gedrukt 

scherm 1 van 2 met daaronder een leeg wit scherm, ik kan dus niet verder, maar er wordt wel een betaling verwacht.

Dit geeft enorm veel irritatie, want tegenwoordig is dit de meest gevraagde manier van online web betalen.

Wie heeft voor mij de oplossing?

Het ligt niet aan IDeal zelf, want dat kijk ik steeds na.

Graag Uw hulp in deze.

MvG 
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#2

Hallo,

Via welke browser heb je dit, en heb je al eens een andere browser geprobeerd?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#3

Ik heb het met alle browsers, Chrome is mijn standaard browser, en dan gisteren eens geprobeerd met IE11.
De overige die ik nog geïnstalleerd heb zijn Firefox en Opera, en die nog niet geprobeerd maar ik verwacht niet dat deze wel werken.

Overigens kan je met zo een IDeal transactie niet zomaar wisselen van browser denk ik, anders had ik dit zeker geprobeerd.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#4

Nipcweb schreef: Overigens kan je met zo een IDeal transactie niet zomaar wisselen van browser denk ik, anders had ik dit zeker geprobeerd.
Dat klopt, maar je kan wel shoppen via een andere browser en danzo proberen.
Is dit probleem altijd al zo geweest?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#5

Nee nooit problemen mee gehad, maar ik heb ook sinds nu weer een aantal weken een bepaalde website waar ik niet meer naar toe kan, overigens heb ik daar al een ander topic over lopen op deze site en ik vermoed daarvan dat onderdelen die ik met malwarebytes heb gescanned en die in quarantaine zijn geplaatst en die plotseling niet meer te vinden waren, dat die weer door CCleaner eruit zijn geknikkerd.

Ik heb nog overwogen om een systeemherstel te laten uitvoeren van voordat ik met CCleaner wat had gedaan, ikzelf maak altijd zelf een hestelpunt aan voordat ik met CCleaner aan de gang ga.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#6

Nipcweb schreef:
Ik heb nog overwogen om een systeemherstel te laten uitvoeren van voordat ik met CCleaner wat had gedaan, ikzelf maak altijd zelf een hestelpunt aan voordat ik met CCleaner aan de gang ga.
Je zou deze optie eens kunnen doen, neem een punt voor dat je malwarebytes ook heb gebruikt.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#7

Oke, maar voordat ik malwarebytes gebruik maak ik daar weer nooit een herstelpunt voor aan, omdat ik deze dagelijks laat scannen
En daarbij komt dat na de Ccleaner uitvoering ook een aantal windows uipdates zijn uitgevoerd, dus als ik terug ga naar dat herstelmoment dan zouden de updates er ook niet meer opstaan, of maakt dat niks uit?
Gebruikersavatar
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#8

Overigens gebruik ik ook AVG TuneUp, of heeft dat er niks mee te maken
Gebruikersavatar
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#9

Ik ben nu bezig het systeem terug te zetten naar het herstelpunt van het systeem zelf.
Duurt erg lang
Gebruikersavatar
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#10

De pc lijkt nu niet meer te willen opstarten het scherm blijft zwart, wat moet ik nu?
Gebruikersavatar
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#11

De pc lijkt nu niet meer te willen opstarten het scherm blijft zwart, wat moet ik nu?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#12

Nipcweb schreef:Ik ben nu bezig het systeem terug te zetten naar het herstelpunt van het systeem zelf.
Duurt erg lang
Het kan altijd een poos duren even rustig afwachten.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#13

Ik heb deze opnieuw uit en aangezet want er gebeurd steeds maar niets weel zie ik in het begin het logo van Windows maar dat is alles lijkt nu zo dood als een pier wel knippert het lampje van de harde schijf

Wat moet ik nu?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#14

Nipcweb schreef:Ik heb deze opnieuw uit en aangezet want er gebeurd steeds maar niets weel zie ik in   het begin het logo van Windows maar dat is alles lijkt nu zo dood als een pier wel knippert het lampje van de harde schijf

Wat moet ik nu?
Afwachten (je had hem niet moeten onderbreken)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#15

Met het opnieuw aanzetten komt deze met de opmerking opnieuw opstarten normale en daarna zie ik even het Windows opsartscherm maar daarna blijft het scherm zwart met wel een werkende harde schijf zo te zien, maar voor de rest alleen de muisaanwijzer op een zwart scherm
Plaats reactie

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”