Plaats reactie
2
Dergelijk grote bestanden worden meestal niet ondersteund. Je kan beter een file-sharing website gebruiken. Je upload daar je bestand naartoe. Na het uploaden krijg je een downloadlink. Deze downloadlink stuur je per email. De ontvanger kan het dan zelf downloaden middels de downloadlink

Aangezien je meerdere bestanden in een map wilt versturen kan je deze het beste eerst inpakken (zippen). Je houd dan 1 bestand over wat meestal al een stuk kleiner is.
Dit ingepakte .zip bestand upload je dan naar bijvoorbeeld http://www.filedropper.com.
Klik op de groene knop "Upload File".
Selecteer het bestand dat je wilt uploaden en klik op Openen.
Na het uploaden:
Kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
4
Wordt een uitdaging om te laten slagen !
Vragen staat vrij ;).
Eerst dan maar eens op Google kijken hoe ik moet zippen
Blader met de verkenner naar de map die je wilt inpakken.
Rechtsklik op de map naam en kies "Kopiëren naar - Gecomprimeerde (gezipte) map".
Wacht tot de actie klaar is. Er is nu een nieuwe ..zip bestand aangemaakt met daarin alle bestanden en mappen die in je aangegeven map staan.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
6
Hallo , ik heb de map gecomprimeerd. Nu staat er een WinRARzip-archief. Net zo groot als de map was. Ik dacht dat het nu kleiner zou zijn en dat er een map met rits voor zou staan ?
7
Ik weet niet wat er in de map die ingepakt is allemaal staat. Niet alles kan gecomprimeerd worden.
Indien je WinRAR geïnstalleerd hebt, kan het standaard .zip icoontje er inderdaad anders uitzien.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
9
Nooit gewerkt met ePub bestanden. Zoals gezegd, mogelijk zijn ze niet of nauwelijks te comprimeren.
Je hebt nu dus wel 1 bestand met daarin de map met ePub bestanden.

Ga naar http://www.filedropper.com. Je kan daar een bestand uploaden tot max. 5 GB.
(Het uploaden van 2GB kan geruime tijd in beslag nemen, afhankelijk van de internet snelheid.)
Klik op de groene knop "Upload File".
Blader naar het bestand dat je wilt uploaden en klik op Openen.
Na het uploaden:
Kopieer de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" en plak die in je email.

De ontvanger dient de link te openen met een internet browser.
Er zal en scherm verschijnen zoals hieronder: Afbeelding Vul de 4 gevraagde tekens in en klik dan op "Download Now".
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”