Plaats reactie
1
Halo,
ik heb een tweedehands laptop gekocht met wondows 10. Echter die werkt met edge voor internet. Ik zou graag werken met internet explorer en google als startpagina. Ik vind echter nergens I.E op die laptop. Hoe zou ik dit kunnen installeren, heb reeds een aantal sites afgelopen maar hierop nog geen antwoord gevonden.
Dank bij voorbaat voor de hulp
Patric
2
Internet Explorer 11 zit al bij Windows 10, echter wordt standaard Edge gestart.
Rechtsklik op Start.
Klik op Uitvoeren, typ iexplore en klik op OK. IE11 wordt nu gestart.

Je kan ook een snelkoppeling op je bureaublad maken:
Blader met de verkenner naar de map C:\Program Files\Internet Explorer.
Rechtsklik op het bestand iexplore en kies Kopiëren naar - Bureaublad (snelkoppeling maken).
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
ik doe dit zo om een snelkoppeling te maken, maar dan opent ie niet, maar krijg ik de bestanden van ie te zien op mijn scherm. Wat is mis?
5
ik doe dit zo om een snelkoppeling te maken, maar dan opent ie niet, maar krijg ik de bestanden van ie te zien op mijn scherm. Wat is mis?
Waarschijnlijk heb je een snelkoppeling gemaakt naar de map C:\Program Files\Internet Explorer ipv het bestand iexplore.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
6
Een andere manier om het pictogram van Internet Explorer op de taakbalk te zetten is deze:

Klik op het vergrootglas (Zoeken in Windows) dat naast de knop Start staat.
Typ dan: Internet Explorer
Klik met de rechter muisknop op het gevonden resultaat (Internet Explorer, Bureaublad-app) en kies dan 'Aan taakbalk vastmaken'.
Daarna staat het icoontje van Internet Explorer in de taakbalk.

Vooruit, ik doe er nog een afbeelding bij:
Afbeelding
7
Halo,
sorry hoor, internet met google is nu in orde. Maar hoe zou ik mijn icoontje van verkenner terug kunnen krijgen op mijn taakbalk? Door een foute handeling is dit verdwenen.
grtjs
Patric
8
Dat doe je op dezelfde manier:

Klik op het vergrootglas (Zoeken in Windows) dat naast de knop Start staat.
Typ dan: Verkenner
Klik met de rechter muisknop op het gevonden resultaat (Verkenner, Bureaublad-app) en kies dan 'Aan taakbalk vastmaken'.
Daarna staat het icoontje van Verkenner in de taakbalk.

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”