Plaats reactie
1
Hallo,

ik gebruik naar tevredenheid Windows 10 , Office 2013 met Outlook en ook Icloud voor Windows om mijn contactpersonen en agenda te synchroniseren met mijn Iphone.
Echter gisteren en update van Windows 10 uitgevoerd waarbij er ook iets veranderd werd aan Office. Nu zie ik in Outlook niet meer mijn contactpersonen en ben ik ook mijn agenda kwijt. In Outlook staan nog wel links de aanduiding van mijn Agenda ( Iphone) cq. mijn Icloud contactpersonen. Deze zijn echter niet meer op het scherm te zien. Wanneer ik de agenda cq contactpersonen wil oproepen / zichtbaar maken zegt het systeem "Kan de set mappen niet openen. Kan het informatie-archief niet openen". Hen Icloud voor Windows ook weer opnieuw geinstalleerd maar het geeft geen resultaat. Weten jullie een oplossing?

Bij voorbaat dank 
Jan
3
Het probleem is opgelost. Bij het verwijderen van Icloud kreeg ik de mededeling dat ik uit Icloud moest uitloggen. Toen ik dat deed kreeg ik de mededeling dat daarmede alle op mijn PC staande bestanden voor wat betreft Icloud, gewist zouden worden. Had twijfel of ik dat wel moest doen. Eerst op "annuleren" gedrukt, kwam weer in het Icloud scherm terecht en zag toen op eens de mededeling staan dat "Icloud voor windows betreffende contactpersonen, agenda , bladwijzers is nog niet geconfigureerd". Dacht ineens, dat zou de kruks wel eens kunnen zijn!!.
Dus die mededeling aangeklikt en toen werd er geconfigureerd en kwam alles weer te voorschijn !
Probleem daarmee opgelost. Maar nog dank voor de suggesties.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”