Plaats reactie
1
Hoi, zoals de titel het zegt loopt firefox constant vast, duurt dan een paar seconden eer die reageert, het meeste gebeurt op FB , script werkt niet of is vastgelopen of zoiets. Firefox verwijderd en terug geplaatst .Heb tal van virusscanners laten hun werk doen maar dat helpt ook niet> esset onlinscan, mawarebytes, adwcleaner, hitman pro, enz. Waar zit euvel ergens.
2
Hallo,


Heb je dit alleen met Firefox, doe het volgende eens en kijk wat het dan doet;

Firefox met uitgeschakelde add-ons starten
  • Klik op de menuknop Afbeelding en klik daarna op Help Afbeelding .
  • Kies voor de optie Herstarten met uitgeschakelde add-ons vanuit het menu Help.
    Afbeelding
  • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Herstarten om verder te gaan.
  • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden gestart.
  • Heb je nu nog dezelfde problemen met Firefox?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Ja, alleen bij firefox, het is al een tijdje hoor en werd steeds erger, internesnelheid is zeer goed. Ik ga eens een andere antivirus opzetten, heb nu Avast. Dit is het enige wat ik nog kan proberen. Ik heb al tal van programma's verwijderd maar dat heeft geen soelaas.
7
Hoi, Ik had al Firefox 64bit, nu heb ik Java verwijderd en het lijkt iets beter te gaan en blijft zoveel niet meer hangen. Is het nodig om Java aan boord te hebben?
13
losse schreef:Hoi Veng, das een hele brok leesvoer hé. Heb nu https://nightly.mozilla.org/ geinstalleerd en die werkt veel betern, blift ook niet meer hangen, jammer dat het wel in het engels is maardat lukt wel.
Probeer Waterfox eens: https://www.waterfoxproject.org/downloads
Is ook in het Nederlands.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”