Plaats reactie
16
Dat klopt, echter heb ik dat al heel lang zo en was nooit een probleem of traag.
Wat wel zo is is dat er andere websites bij staan iedere keer, misschien is er 1 daarvan die problemen geeft.
17
Correctie, ik moet bekennen dat de browser beter werkt,
sommige dingen waren traag op het moment dat ik het gebruikte, maar alles lijkt nu verbeterd te zijn. Ik heb overigens de frisse start nog niet toegepast.
19
Alles was in orde, tot nu.
Is het mogelijk dat ik het ook zelf kan aanpakken? Wat was de oorzaak eerder, Maxstar
Ik moet ook zeggen dat wat mijn profiel aangeeft niet meer klopt. Ik heb geen virusscan meer of firewall.
Alleen nog EEK Emsisoft Emergency Kit.
Reden; geld voor een nieuw pakket.
20
Hallo,

Het is wel verstandig om een nieuw beveiligingspakket te installeren, er zijn ook genoeg gratis alternatieven zoals bijvoorbeeld Avira.
Wat betreft de traagheid van Firefox zou je toch eens de reset naar fabrieksinstellingen kunnen overwegen, of als eerste het onderstaande.

Firefox met uitgeschakelde add-ons starten
  • Klik op de menuknop Afbeelding en klik daarna op Help Afbeelding .
  • Kies voor de optie Herstarten met uitgeschakelde add-ons vanuit het menu Help.
    Afbeelding
  • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Herstarten om verder te gaan.
  • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden gestart.
  • Heb je nu nog dezelfde problemen met Firefox?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”