Plaats reactie
1
beste,
mijn email-account 2007 van MS OFFICE 2007 kan ik openen; links zie ik bovenaan de naam van mijn account, daaronder alle mappen, waaronder 'Postvak In', 'Postvak Uit', 'Concepten',... enz.
Bemerking: zie daar wel geen map 'contactpersonen' (weet niet of dat moet), omdat ik onderaan 3 mappen heb zichtbaar gemaakt: 'E-mail', 'Agenda' en 'Contactpersonen.

Probeer te schetsen waar het probleem zich stelt:
1. open 'Nieuwe Mail'
2. onder het lint, gans links, de knop "Verzenden"; rechts van die knop: vak 'Aan:' - vak 'CC:' - vak 'BCC' - 'Onderwerp:' en 'Bijgevoegd'
3. ik open nieuwe Mail, ga naast vak 'Aan' in witte vak en typ de eerste of twee eerste letters van een email-adres wat ik geregeld gebruik; alle mail-adressen die aan die eerste of twee eerste letters van email-adres(sen) voldoen worden getoond; kiezen kan
variant: Open nieuwe Mail, klik op vak 'Aan' (omdat ik het mailadres wel bezit maar moet opzoeken) en krijg het Sub-scherm: ""Namen selecteren: Outlook-adresboek""; daarin de mogelijkheid 'outlook-adresboek' en 'contactpersonen';
er verschijnt geen enkel contactpersoon met zijn gegevens

Ik vermoed dat ik dus iets fout heb gedaan, vandaar!
Heb wel een volledige kopie gemaakt (exporteren) in .pst - tevens ook van de contactpersonen (.CSV)

SAMENGEVAT: ik beschik blijkbaar over mijn contactpersonen, kan ze ook exporteren via .CSV of gescheiden waarden "EN" zolang ze al eens gebruikt zijn, krijg ik ze te zien bij invoer eerste letter "MAAR" als ik er één(enkele) moet opzoeken via het sub-scherm zit ik in het slop.

ik stuur 2 bestandjes mee. Afbeelding Afbeelding
2
Ik heb op een van mijn pc's Outlook 2007 opgestart en gekeken of ik jouw probleem kon reproduceren. En dat is me gelukt...
Je vensters zien er normaal uit. Mankeert niets aan. De knop Contactpersonen hoort inderdaad linksonder te staan. Is prima zo.

Met eerder gebruikte e-mailadressen heb je geen probleem: je typt de eerste letters van een e-mailadres en de rest wordt dan getoond.
We concentreren ons dus nu op de tweede variant: je klikt op Aan en dan krijg je het subscherm Namen selecteren: Outlook-adresboek.
In dat scherm moet je het volgende doen:
1. Onder Adresboek moet je niet Outlook-adresboek selecteren, maar Contactpersonen.
2. Achter Zoeken moet je niet Meer kolommen selecteren, maar Alleen naam.

Zie het voorbeeld hieronder:
Afbeelding Dan krijg ik wel een lijst met namen te zien. Jij ook?
Dubbelklik op de juiste naam en klik daarna onderaan in dat venster op OK.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”