Plaats reactie
1
In Firefox zit een optie die bij een nieuwe site vraagt of je de cookies wilt toestaan en weigeren en dat daarna ook onthoudt voor volgende bezoeken.
Een erg handige optie, die ik eigenlijk in Chrome ook zoek.
Ik kan wel vinden hoe ik cookies kan weigeren (in de instellingen), maar dat geldt dan gelijk voor alle cookies en het , liefst zou ik dus zien dat ik het per site een keer kan aangeven.
Weet iemand daar wellicht een extensie voor of hoe je dat misschien in Chrome toch kunt instellen ?
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
3
Die heb ik inmiddels inderdaad geïnstalleerd. Werkt wel, maar is (nog) niet zo pro-actief als de optie in Firefox.
Voorlopig gebruik ik deze oplossing en blijf zoeken of er in de toekomst nog wat mooiers te vinden is.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
5
Hij draait nu en aan het einde van de adresregel staat een soort bol met een hap er uit en een streep erdoor (koekie ?).
Als je er op klikt krijg je de optie om dat adres of het hele domein op de white list te zetten en dat is dus zo'n beetje wat ik wil.
De verschillen met Firefox zijn dat daar expliciet de vraag in beeld komt, hier moet je er zelf op letten en dat je in Firefox ook kunt kieze voor eenmalig toestaan, alhoewel ik die optie nooit gebruikte.

Moet dus nu even leren om de discipline op te brengen om op die regel te kijken.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”