Plaats reactie
1
Bij aanmelden Outlook met Hotmail account heeft mijn man achter zijn account per ongeluk zijn w.w. ingetypt, i.p.v dit op de juiste regel er onder te typen.

Als hij zich nu wilt aanmelden en je typt de eerste letter van je account in krijg je twee accounts te zien een goede de andere er onder met het w.w. Hoe kan je dit account met w.w. verwijderen??

Met vr gr,


Wil
3
Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb gedaan wat je geadviseerd hebt, helaas is dit niet gelukt.

Ik heb een nieuwe mail aangemaakt maar krijg alleen het goede emailadres te zien en niet die met het w.w. erachter.


Vr. gr, Wil
4
wilrob schreef:Als hij zich nu wilt aanmelden en je typt de eerste letter van je account in krijg je twee accounts te zien een goede de andere er onder met het w.w. Hoe kan je dit account met w.w. verwijderen??
Probeer het volgende:
Meldt nu aan via de webmail van Outlook.com.
Klik bij zijn naamaccount+wachtwoord en vervolgens klik met de muis achter de laatste letter van het wachtwoord.
Vervolgens op de backspace-toets drukken totdat alléén zijn naamaccount overblijft.
Druk nu op de Tab-toets en vul het wachtwoord in in het wachtwoord veld.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
De naam is opgeslagen dus die zul je moeten verwijderen.
Open Internet Explorer.
Klik op Extra en selecteer Internetopties.
Klik op het tabblad Inhoud.
Ga naar het gedeelte Automatisch aanvullen en klik op Instellingen.
Vink het vakje naast Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren uit.
Klik op OK en sluit alle browservensters.

Als het nog niet weg is kun je daarna nog eventueel op diezelfde pagina de knop drukken om de geschiedenis te wissen.
Indien je opnieuw gebruikersnamen wilt bewaren, zul je daarna het vinkje wel weer terug moeten plaatsen.
Greetings, Black Tiger.
6
Hallo,

Internet Explorer geopend er stond geen vinkje bij gebruikersnaam en w.w.
toch op de knop geschiedenis wissen gedrukt en volgens jou instructie gehandeld, helaas het is nog steeds niet weg!

vr,gr Wil
7
iEscape schreef:Probeer het volgende:
Meldt nu aan via de webmail van Outlook.com.
Klik bij zijn naamaccount+wachtwoord en vervolgens klik met de muis achter de laatste letter van het wachtwoord.
Vervolgens op de backspace-toets drukken totdat alléén zijn naamaccount overblijft.
Druk nu op de Tab-toets en vul het wachtwoord in in het wachtwoord veld.
Indien bovenstaande niet helpt, markeer de verkeerde naamaccount+wachtwoord en druk vervolgens op de DELETE-toets.

Helpt het (nog) niet, voer dan onderstaande uit:
Ga naar Extra ☞ klik op Browsegeschiedenis verwijderen ☞ in het scherm dat wordt geopend plaats een vinkje bij Formuliergegevens ☞ eventueel ook een vinkje bij Wachtwoorden & Cookies en websitegegevens ☞ klik vervolgens op Verwijderen.
Afbeelding Afbeelding Sluit Internet Explorer af en herstart Internet Explorer opnieuw.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
8
Hallo,

Als eerste gedaan wat iEscape aanraden:
w.w. selecteren achter accountnaam vervolgens met backspace verwijderen en dan de tab toets gebruiken , helpt niets, dit herhaalt letter voor letter met backspace en tab, ook geen resultaat.

Internetbrowser gestart: Formulieren en gebruikersnaam en w.w. op formulieren aangevinkt en daarna op verwijderen gedrukt, kreeg onderaan mijn scherm en melding dat de:
de geselecteerde browsegeschiedenis verwijderd is.
Explorer afgesloten daarna opnieuw opgestart.

Heb daarna Hotmail opgestart en er is niets veranderd, erg vervelend.

M. vr gr, Wil
12
Het is bij mij heel eenvoudig!

Mailen, internet bankieren , nieuws lezen en voor de rest niets.

Downloaden, apps, ik ben er niet mee bezig

Vr gr.
13
wilrob schreef:Windows 10

Open Gebruikersaccounts door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht (of op Gebruikersaccounts als u bent verbonden met een netwerkdomein) en Gebruikersaccounts.

Klik in het linkerdeelvenster op Uw referenties beheren.

Klik op de kluis die de referenties bevat die u wilt verwijderen.

Klik op de referentie die u wilt verwijderen en klik vervolgens op Verwijderen uit kluis.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
15
Hallo,

Ik heb even de moeite genomen om die discussie door te lezen, ik heb niet het idee dat het ons probleem oplost.

Naar start, configuratie en naar gebruikersaccount gegaan de kluis aangeklikt die op ons van toepassing is en daar zag ik alleen mijn naam staan (ook een hotmail account) en kom de naam van mijn man niet tegen.

Is het probleem waar ik het over heb niet een Hotmail gevalletje???

Vr .gr Wil
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”