Plaats reactie
16
Het kan zijn dat "attributen" bij jou anders heet, gaat er om dat het dingen op lezen, schrijven en uitvoeren kunt zetten.
Daarom werk ik ook liever met Engelstalige programma's dat is makkelijker uit te leggen. :)
Antwoord: 230 logged on.
Controleren op correct extern IP-adres
IP 192.168.1.4 bjc-bgi-b-e (Nagezien op pc, dit zou juist moeten zijn).
Antwoord: 510 Mismatch. Your IP is xx.xxx.xxx.xx, id-bde-bga-fc
Verkeerd extern IP-adres:
Ik zou even je externe ip maskeren zoals ik gedaan heb met de kruisjes in je eigen bericht.
Maar dit stukje log zegt wel een boel. Een IP mismatch, lijkt er op dat er geen direct-FTP verbinding mogelijk is.

Heb je PASV mode wel aan staan? Zonee, zet dan de PASV eens aan. Anders moet je jouw externe ip aan Filezilla bekend maken.

Persoonlijke mening: Weg met die prul van een Filezilla en neem een ander goede FTP client zoals FlashFXP (kost geld) of bijv. WS FTP Light (klik).

P.s. Vraag eens aan je hosting provider, het zou best kunnen dat die gewone FTP uitgeschakeld hebben en dat je SFTP moet gebruiken. ::)
Greetings, Black Tiger.
17
Goede avond,
Terug windows 10 geinstalleerd.
Ik kan nu alles via FileZila of WS_FTP 12 uploaden. Tekst zichtbaar, maar afbeeldingen niet.
Alles staat aangevinkt in internetopties - afbeeldingen weergeven enz..
Het is wel degelijk de instellingen windows 10 of voorheen windows 8.1 die dit verhindert.
Ik hoop dat u mij kunt helpen met dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Berten
18
Goede avond,
Probleem opgelost!
Foto via kladblok en opgeslagen als gif ipv jpg. Alles is zichtbaar op website test.
Bedankt voor de moeite die u gedaan heeft om mij te helpen.
Met vriendelijke groet,
Berten
19
Foto via kladblok opgeslagen en dan als gif geupload? Da's wel heel apart, ik zou het eerder in paint zetten en dan opslaan als gif, maar oke.

Bijzonder vreemde hosting wat je daar dan hebt. Normaliter moeten de meest bekende afbeeldingsformaten (.gif, .jpg, .png en .bmp) altijd zichtbaar zijn.
In elk geval fijn dat je een oplossing gevonden hebt.

Bedankt voor de terugkoppeling! :good:
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “NAS, Cloudopslag & Webhosting (Servers)”