Plaats reactie
1
Hallo,

Mijn zus heeft een vervelend probleem in outlook.
Bij één van de contactpersonen komen de mails telkens in ongewenste mail terecht, zelfs bij het verplaatsen naar postvak in gaat hij onmiddellijk terug naar ongewenste mail.
Iemand die weet hoe ik dit probleem opgelost krijg?

MVG,
Bjorn
3
Hallo,

Bij opties voor ongewenste e-mails staan die contactpersoon tussen de veilige afzenders.
Dat is net wat ik niet goed begrijp...

MVG,
Bjorn
4
@ Bjorn,

Probeer het volgende: laat haar via de webmail dienst inloggen en kijk hoe de optie daar ingesteld is.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
iEscape schreef:@ Bjorn,

Probeer het volgende: laat haar via de webmail dienst inloggen en kijk hoe de optie daar ingesteld is.
Ik krijg dat dus niet in orde. Heb dus in de webmail van telenet een regel gemaakt dat de mails naar de inbox moeten verplaatst worden en het emailadres aan vertrouwde adressen toegevoegd maar die mails blijven toekomen in de spam...

MVG,
Bjorn
6
@ Bjorn,
Bjornaldinho schreef:Ik krijg dat dus niet in orde. Heb dus in de webmail van telenet een regel gemaakt dat de mails naar de inbox moeten verplaatst worden en het emailadres aan vertrouwde adressen toegevoegd maar die mails blijven toekomen in de spam...
Dat is vreemd.

Probeer het volgende:
Noteer ergens de gegevens van die persoon.
Vervolgens verwijder die persoon uit Contactpersonen.
Refresh Mail door uit te loggen en weer in te logen.

Vraag aan die persoon om een test-bericht te verzenden.
Nu kijken waar dat bericht terecht komt.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
8
Ik ben zelf géén Telenet gebruiker.

Is het mogelijk om nu die persoon op te nemen in Contacten ?
Vervolgens dat bericht verplaatsen naar de Inbox.
☛ of anders om: eerst naar Inbox en dan opnemen in Contacten.

Vraag aan die persoon om aan een andere Telenet gebruiker een test-bericht te sturen en vragen of haar bericht ook in de Spam map komt.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
Hallo,

Als ze naar een anders telenet contact stuurt is er geen probleem.
Naar mijn zus blijft de mail in ongewenste post toekomen...

MVG,
Bjorn
10
@ Bjorn,

Kijk bij de webmail van telenet of er een regel is aangemaakt voor die persoon ☞ zie deze link.

Ook deze link even nalopen.

Neem anders contact op met telenet en vraag waarom e-mail(s) van die persoon steeds in de spam map terecht komt.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”