Plaats reactie
1
Na de installatie van Kaspersky Internet Security 2016 werkt de knop " aan favorieten toevoegen "niet meer. Open ik IE11 op een site met de rechtermuisknop als administrator lukt het wel.Is er een mogelijkheid IE11 steeds als administrator te openen?
8
@ hraoul,

Het is een bekend probleem bij Kaspersky, zie deze link en houd die link ook in de gaten, terwijl u wacht op een actie van Kaspersky :pray:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
Heb je hier wat aan?
1. Open you internet explorer application.
2. From the tools menu select internet options.
3. From the internet options dialog box select Advanced TAB.
4. In Settings scroll down to the "Security" option tick enable "Enhanced Protection Mode*"
5. Click on Apply button.
6. Click ok
7. restart internet explorer.
11
Ook dit brengt geen oplossing. De knop "Toevoegen aan favorieten" werkt wel als je op een site IE11 opent als administrator. Heb ondertussen Chrome ingesteld als basisbrownser.
12
Dit is het antwoord van Kaspersky:
Geachte klant,

Bug 1233738

Wij hebben de volgende oplossing voor u:
- rechter muis klik op de IE desktop icoon en open de browser als admin
- bevestig de het volgende pop-up venster
- klik op de ster icoon en 'toevoegen als favoriet" om een website toe te voegen aan favorieten

Met vriendelijke groet
15
Probleem is door een update van KIS 2016 blijkbaar opgelost.
Bedankt voor alle hulp. Hoe kan ik deze vraagstelling afsluiten?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”