Plaats reactie
1
Ik zit met een behoorlijk probleem met mijn browser Google Chrome. Heb al een tijdje last van het feit dat Chrome vastloopt bij het wegclicken van een tabblad.
Vorige week Chrome weer eens opnieuw geinstalleerd, probleem leek weg maar toch niet.
Chrome geeft de mededeling dat het programma niet meer reageert en moet worden afgesloten. Dat lukt alleen via Taakbeheer.
Sinds gisteren lijkt Chrome op hol geslagen te zijn, opent namelijk continu tabbladen met Chrome Help. Ook als ik bijvoorbeeld op de shift toest of de F5 druk.
Heb vanavond nog malware gedraaid, maar dat gaf geen melding.
Denk dat ik toch een virus heb, alhoewel Bullguard geen mededeling terzake geeft.
Geprobeerd om Chrome helemaal te verwijderen maar dat lukt niet omdat ik eerst openstaande Chrome vensters moet sluiten inclusief die van Windows 8 ( welke ik nooit gehad heb). Ik zou niet weten wat er open zou moeten staan!!!!
Ik draai onder Windows 10.
Hebben jullie een goede raad.
Groet Jan S
4
Goedemorgen Jan,

Kun je via taakbeheer al je processen van Google Chrome stoppen/verwijderen en vervolgens de onderstaande stappen uitvoeren?

Ga naar Start > Configuratiescherm > Software "Programma's en Onderdelen".
Selecteer Google Chrome en verwijder deze geheel van de computer.

Download vervolgens Afbeelding Old Chrome Remover naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op OldChromeRemover-0.5 en kies voor de optie uitvoeren als administrator.
  • Er verschijnt nu een zwart commandprompt scherm, wacht vervolgens tot de onderstaande melding verschijnt.
Afbeelding
  • Druk vervolgens op de toets Y om de verouderde versie(s) van Google Chrome te verwijderen.
  • Wanneer dit gereed is klikt u op een willekeurige toets, b.v. de spatiebalk om het programma te sluiten.
  • Herstart de computer en download Google Chrome en installeer deze opnieuw.
5
Ik heb de voorgestelde handelingen uitgevoerd. Het euvel van de zichzelf openende tabbladen is verholpen. Echter ik zit nog met het probleem wanneer ik een tabblad sluit ( kruisje clicken) en dat gebeurd niet altijd, dat Google Chrome niet reageert. Ik krijg dan de mededeling. Het programma reageert niet en Sluit het programma. Dat laatse gaat soms niet eens en moet ik het doen via Taakbeheer.
Nog suggesties?

Groet Jan.
6
Hallo,

Wil je het volgende eens proberen:
Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:
  • Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Selecteer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen. Afbeelding
  • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.
Maak je gebruik van de synchronisatie mogelijk binnen Google Chrome?
7
Ik synchroniseer niet bewust, maar zag wel dat alles onder alles onder geavanceerde synchronisatie instellingen aangevinkt stond!
9
Ik heb het even aangezien, maar vreemd blijft dat de enige keer gaat het sluiten zonder problemen, de andere keer niet en krijg ik de mededeling "Google Chrome reageert niet" Ik sluit dan maar af en begin opnieuw. Blijft irritant.
Groet
Jan S
10
Hallo,

Doet het probleem zich toevallig voor bij een bepaalde website die geopend is, of wanneer er meerdere tabbladen geopend zijn?
Ieder tabblad van Google Chrome heeft zijn eigen proces, soms wil het te snel afsluiten wel eens voor dergelijke problemen zorgen.

Sluit eens ieder tabblad afzonderlijk af, wacht dan c.a. 5 seconden en sluit dan pas Google Chrome af.
Ik ben benieuwd of je dan nog de melding krijgt dat Chrome niet zou reageren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”