Sorry dat ik nu pas reageer. Ik heb een nieuw modem gekregen en daarna hadden wij geen telefoon en internet meer. De KPN heeft het vandaag opgelost.
ik heb ccleaner uitgevoerd, maar hetzelfde probleem blijft nog steeds.
17
Goedemorgen,
Voer als eerste het onderstaande eens uit om de harde schijf te controleren.
Download Crystal DiskInfo naar het bureaublad.
Voer als eerste het onderstaande eens uit om de harde schijf te controleren.
Download Crystal DiskInfo naar het bureaublad.
- Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf en klik vervolgens op OK.
- Klik op volgens en vervolgens op installeren, nu wordt het programma uitgepakt in een nieuwe map op het bureaublad.
- Plaats nu een vinkje bij de optie Crystal DiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
- Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies uitvoeren als administrator.
- Is de kleur Blauw - dan is deze schijf in orde.
- Is de kleur Geel - dan zijn er problemen met de betreffende schijf.
- Is de kleur Rood - dan is de harde schijf zeker aan vervanging toe.
- Als het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.
- Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
- Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
- Upload dit bestand naar http://www.imgdumper.nl.
- Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
19
Goedemorgen,
Dit ziet er inderdaad picobello uit, deze check was immers enkel even ter controle.
Wat betreft de problemen, heb je zowel Incredimail als uTorrent al eens opnieuw geïnstalleerd?
Dit ziet er inderdaad picobello uit, deze check was immers enkel even ter controle.
Wat betreft de problemen, heb je zowel Incredimail als uTorrent al eens opnieuw geïnstalleerd?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
21
Hallo,
Van alle gegevens van Incredimail kan je natuurlijk als eerste een complete back-up maken, zie onderstaande links voor meer informatie.
http://help.incredimail.com/english/hel ... ackup.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://help.incredimail.com/english/hel ... imail.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat betreft de (actieve) torrents zullen deze inderdaad met een herinstallatie ook verwijderd worden.
Van alle gegevens van Incredimail kan je natuurlijk als eerste een complete back-up maken, zie onderstaande links voor meer informatie.
http://help.incredimail.com/english/hel ... ackup.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://help.incredimail.com/english/hel ... imail.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat betreft de (actieve) torrents zullen deze inderdaad met een herinstallatie ook verwijderd worden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)