Plaats reactie
1
Beste helpers !

Naast hotmail en ooit MSN adressen enz.. ongv. jaren heb ik ook een standaard KPN provider email-adres welke ook persoonlijk gebruik ik slechts voor zaken en familie contacten enzo..
Door vele jaren had ik ook bijna ontelbaar aantal adressen ( contacten dus ! )-bij deze standaard email account, en ook in deze lange periode en deze jaren heb ik ook veel adressen als geblokkeerde adressen genoteerd
hoe vind ik dus ooit in verleden geblokkeerden adressen ? via KPN webmail natuurlijk lukt dat niet .. :neu:

P.S. Nu denk ik op een lijst en overzicht van geblokkeerden afzenders of ongewenste contacten, is het zoiets ook te-voorschijn toveren mogelijk ??
Afbeelding Afbeelding
2
@ RoLu,

Bij Windows Live Mail e-mailclient is het wel mogelijk om te zien welke e-mailadressen u ooit heeft geblokkeerd.

Windows Live Mail ☞ Extra ☞ Beveiligingsopties … ☞ tabblad Geblokkeerde afzenders.

Ik neem aan dat bij andere e-mailcliënt die mogelijkheid ook aanwezig is.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Beste iEscape,

Bij windows live mail ( of elke andere mail account zoals Skype/ enz.. ) is zeer makkelijk dat en die ken ik geblokkeerde zenders-lijst vast staat, maar bij gewoon echte provider mail-account kan dat niet volgens mij ;(
nergens die geblokkeerde adressen of geblokkeerden afzenders-lijst of overzicht vast genoteerd zijn ze ..( bij provider ook niet, denk namelijk zo ! ) ..
Hoop ik dat je me snapt wat ik bedoel ? tijdens internet aansluiting krijg je van provider een mail account en ook mail adres welke je als standaard gebruiken voor mail verkeer kan enz.. deze mail account bedoel ik, nergens op KPN site of forum kan ik discussie over zoiets vinden en ben zeer bang dat ik nu als eerst iemand ben dat naar buiten met die questie of probleem kom of kwam ... :-\
Afbeelding Afbeelding
4
@ RoLu,

Ja . . . ook dat is mogelijk indien u inlog via de webmaildienst.
Ga naar de map Ongewenst ☞ klik vervolgens op Lijst met geblokkeerde afzenders.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Beste,

:-\ Nee toch niet omdat ik deze dienst ON-line nooit gebruikt heb, nu als ik daar in-log zie ik dat ik geen adres boek daar heb ( heb namelijk ook nooit geïmporteerd ! ) en geen ook geblokkeerden afzenders lijst ofzo, heb ik dus mail account gebruikt maar geen online slechts via mail programma's zoals IncrediMail enz.. en geen On-line via provider-web mail account ..
==========
;( Uiteindelijk en trouwens nog eens jouw plaatje is van windows live-mail toch ?? en dat is zojuist waar ik niet over heb ... :neu: ik heb over vaste provider mail-account !
zoals bijv. -->> https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Afbeelding
6
RoLu schreef::-\ Nee toch niet omdat ik deze dienst ON-line nooit gebruikt heb, nu als ik daar in-log zie ik dat ik geen adres boek daar heb ( heb namelijk ook nooit geïmporteerd ! ) en geen ook geblokkeerden afzenders lijst ofzo, heb ik dus mail account gebruikt maar geen online slechts via mail programma's zoals IncrediMail enz.. en geen On-line via provider-web mail account ..
Dat zou u dat moeten kunnen regelen / instellen via IncrediMail.
RoLu schreef: ;( Trouwens jouw plaatje is van windows live-mail toch ?? en dat is juist waar ik niet over heb ...
Dat is één voorbeeld, niemand heeft en gebruikt dezelfde (alle) e-mailclients op de pc en webmaildiensten.
U vermeld niet eerder welk e-mailclient u gebruikt en verwacht dat andere dat wel zou moeten weten ?

Veel succes toegewenst.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
:-\ Nee helaas via Incredimail heb alles geprobeert ook, omdat ik dus nooit mail-On-line dienst via web gebruikt heb ..

En zei ik toch voor standaard mail-account of mail adres ik gebruik programma IncrediMail als client, en mail-adres is van KPN, hier gaat om standaard provider contract-adres ..
Afbeelding Afbeelding
8
RoLu schreef::-\ Nee helaas via Incredimail heb alles geprobeert ook, omdat ik dus nooit mail-On-line dienst via web gebruikt heb ..
Als in uw geval niet lukte . . . dan zou ik maar Incredimail e-mailclient op de pc, één keer heel goed bestuderen.
Alle gegevens (via welk ISP dan ook) welke men heeft toegevoegd, via de webmaildienst en/of via de e-mailclient worden altijd zeer goed gesynchroniseerd.
RoLu schreef:En zei ik toch ik gebruik programma IncrediMail en mail-adres is van KPN, hier gaat om standaard provider contract-adres ..
Niet in uw eerdere (1e en 2e) berichten.

Succes!.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
;( Snap wat je bedoel, maar lukt me in ieder geval niet omdat ik ook zei, ON-line of via web mail-verkeer absoluut nooit gebruikt heb ik en heb ik ook adresboek nooit geïmporteerd oftewel
online via web ik heb nooit ge-mailt of iemand geblokkeerd ( let op ! ik heb nog steeds over standaard account .. ;) ) ..
En daardoor is mijn geblokkeerden afzenders lijst of adresboek op web helemaal acuut leeg ..

P.S. sorry aan misverstanden ...
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”