Plaats reactie
1
Ik heb mijn Gmail account gekoppeld ( ? ) aan Outlook omdat ik liever in Outlook werk dan met Gmail.
Gmail kan ik echter overal lezen, vandaar.

Sinds een week komen mijn mails ineens niet meer binnen in Outlook en al mijn mappen zijn verdwenen. In Gmail komen de mail wel gewoon binnen.
2
Hoi,

Maak je binnen Outlook gebruik van POP3 of IMAP voor je Gmail? Zijn verder de verbindingsinstellingen goed (juiste wachtwoord e.d.) en kun je wel emails verzenden vanuit Outlook?
5
Ja, die tekst krijg ik. Het tekstbericht komt wel binnen bij Gmail maar niet bij Outlook. Als ik dan onderaan volgende aankies dan krijg ik weer een dergelijk scherm dat alle tests goed zijn en dat een testbericht is verstuurd. Ook die komt niet binnen. Als ik vervolgens op voltooien klik dan komt er het volgende te staan; Er is iets mis gegaan bij het ophalen van de App uit de catalogus. Probeer het opnieuw.
6
liesbeth61 schreef:Ja, die tekst krijg ik. Het tekstbericht komt wel binnen bij Gmail maar niet bij Outlook. Als ik dan onderaan volgende aankies dan krijg ik weer een dergelijk scherm dat alle tests goed zijn en dat een testbericht is verstuurd. Ook die komt niet binnen. Als ik vervolgens op voltooien klik dan komt er het volgende te staan; Er is iets mis gegaan bij het ophalen van de App uit de catalogus. Probeer het opnieuw.
Kun je eens screenshots maken van het testschermen het error scherm en die hier plaatsen?
10
Lukt niet om bestanden toe te voegen. Ik weet ook niet hoe het moet. Als ik ze upload via Dumpert.nl en dan op diezelfde site het bestand open wat moet ik er dan mee? Heb nu de pagina opgeslagen en daarna bijgevoegd maar dan krijg ik de melding dat de extemsie png niet is toegestaan
14
Is niet nodig, beide keren zijn de documenten als bijlage bijgevoegd en hier ook in het bericht zichtbaar. Tenzij je geen Word hebt, dus ik zal even voor je melden wat er in de screenshot staat te lezen. Tip: Wil je docx kunnen lezen kun je ook de gratis Word Viewer (klik) downloaden en installeren.

Er is in de screenshots niets aparts te zien, het enige wat er te zien is, is de reeds vermelde foutmelding:
U kunt aan de slag.

Er is iets fout gegaan bij het ophalen van de app uit de catalogus. Probeer het opnieuw.
Meer staat er niet.

@Liesbeth: Dit wil wel eens helpen las ik ergens:
Bij uw account instellingen/ Geavanceerd dit is het tablad waar uw servers opstaan daar kan je bij Pad van de hoofdmap iets invullen = zet daar INBOX en uw probleem zou moeten zijn opgelost.
Greetings, Black Tiger.
15
Heb zoals werd geadviseerd inbox in het pad van de hoofdmap gezet. Nu hen ik ineens wel alle mappen in mijn inbox terug maar ze zijn wel allemaal leeg. Verder zijn de contactpersonen weer terug.Ook zijn er geen verwijderde en geen verzonden mails. Ik kan nog steeds wel mails versturen maar ze komen niet binnen. Ze staan vervolgens ook niet bij de verzonden berichten. Ik weet niet of de instellingen goed staan;

Inkomende email IMAP 993
type versleutelde verbinding SSL
Uitgaande mail SMTP 587
type versleutelde verbinding TLS
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”