Internet valt constant weg

Stel hier al uw vragen met betrekking tot het internet en aanverwante onderwerpen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jannetje
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 nov 2018 13:37
Kennisniveau: (1) Beginner

#1

07 nov 2018 13:45

Hoi!
Mijn Internet valt constant weg om niks.
Windows netwerk controle zegt ook steeds dat het komt door een onbekend probleem.
Ik kan het Internet pas weer aankrijgen door mijn computer aan en uit te doen, wachten helpt niet.
Het ligt aan mijn computer, want mijn smartphone heeft het niet.
Heeft iemand enig idee hoe het komt? Of heeft iemand enig idee hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16070
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#2

07 nov 2018 16:10

Hallo,

Om betere informatie te krijgen doe het volgende:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Jannetje
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 nov 2018 13:37
Kennisniveau: (1) Beginner

#3

07 nov 2018 19:20

Waarom zou dat moeten om dit probleem op te lossen, ik download liever niet zomaar dingen. Toch bedankt voor de hulp!
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16070
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#4

07 nov 2018 19:34

Jannetje schreef:Waarom zou dat moeten om dit probleem op te lossen, ik download liever niet zomaar dingen. Toch bedankt voor de hulp!
Niks "moet" jij komt met een vraag maar om enig duidelijkheid te krijgen hebben we het één en ander nodig om inzicht in je pc te krijgen.
De verkregen logjes geven alleen inzicht welke Windows versie, programma's die geïnstalleerd zijn en de werking.
We zien wel wat op je pc staat maar niet de inhoud van bestanden.


Maar als je dit niet wil ook goed je bent vrij in je doen en laten hier hebben alle begrip voor.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Jannetje
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 nov 2018 13:37
Kennisniveau: (1) Beginner

#5

03 aug 2019 17:24

Ik ben heel lang niet op dit forum geweest maar vanmiddag schoot het ineens weer in mijn hoofd, even een update:
Het probleem is er nog steeds, maar is volgens mij wel verminderd is is nu nog maar 1 keer in de week ofzo,
ook doe ik momenteel meer dingen met mijn smartphone dan met mijn laptop, waardoor is er niet zoveel last meer van heb,
over een jaartje is het volgens mij sowieso tijd voor een nieuwe laptop en dan ben ik er hopelijk helemaal vanaf :-)
Gebruikersavatar
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 7098
Lid geworden op: 17 mar 2013 23:40
Ontvangen likes: 1

#6

03 aug 2019 17:41

Hallo,

Abbs is momenteel met vakantie. Wil je wachten tot hij terug is ?
Wil je nog assistentie met dit probleem ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gebruikersavatar
Jannetje
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 nov 2018 13:37
Kennisniveau: (1) Beginner

#7

03 aug 2019 18:17

PeterJ schreef:Hallo,

Abbs is momenteel met vakantie. Wil je wachten tot hij terug is ?
Wil je nog assistentie met dit probleem ?
Dat vond ik niet echt nodig, ik wacht gewoon totdat ik een keer een nieuwe computer koop,
Bovendien vind ik het niet fijn om programma's te downloaden die ik niet ken.
Gebruikersavatar
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 7098
Lid geworden op: 17 mar 2013 23:40
Ontvangen likes: 1

#8

03 aug 2019 21:20

Programma's die we je vragen om te gebruiken zijn volledig veilig en legitiem. Zonder de informatie van programma's als FRST kunnen we geen goed beeld krijgen om je van advies te voorzien.
Maar goed, het is jouw computer dus als je wilt wachten op een nieuwe computer is dat jouw keuze.
Ik laat dit topic nog even open, misschien heeft Abbs nog wat te melden.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16070
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#9

09 aug 2019 11:22

Jannetje schreef: Dat vond ik niet echt nodig, ik wacht gewoon totdat ik een keer een nieuwe computer koop,
Bovendien vind ik het niet fijn om programma's te downloaden die ik niet ken.
Dan laten we het erbij :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
rudidev
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 04 nov 2014 17:43
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Kaspersky
AM: Mbam premium

#10

09 aug 2019 12:07

Complimenten voor het geduld en de zelfbeheersing van de medewerkers! 
Gebruikersavatar
Jannetje
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 nov 2018 13:37
Kennisniveau: (1) Beginner

#11

09 aug 2019 17:06

abbs schreef:
Jannetje schreef: Dat vond ik niet echt nodig, ik wacht gewoon totdat ik een keer een nieuwe computer koop,
Bovendien vind ik het niet fijn om programma's te downloaden die ik niet ken.
Dan laten we het erbij :good:
Ja! Als ik een nieuwe computer heb en het dan ineens weer is zal ik wel weer van me laten horen en het programma misschien toch downloaden. 
Plaats reactie

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”