Plaats reactie
1
Hallo,

Bij mijn verzekeringsmaatschappij bestaat de mogelijkheid om in te loggen op mijn verzekeringen.
Log ik in op deze site dan zie ik mijn lopende verzekeringen die elk voorzien zijn van een "button" en als ik op zo'n button klik zou de betreffende verzekering moeten 
openklappen zodat ik gedetailleerde info kan inzien van die verzekering.
Nu werkt dat openklappen alleen maar in Internet Explorer (welke ik bijna nooit gebruik) en niet in Google Chrome, Opera en Edge.

Nu is mijn vraag is dit een fout bij de betreffende website dat het openklappen alleen lukt in IE of zijn mijn instellingen in de 3 browsers waar het openklappen niet werkt misschien verkeerd ingesteld waardoor het doorklikken en openklappen niet mogelijk is. 
3
Hallo abbs,

Ik denk niet dat je kunt testen abbs omdat je om bij "mijn verzekeringen" te komen, waar het probleem met de buttons zich voordoet, moet inloggen naar een beveiligde omgeving via Digidentity.
Ik heb wel zoals je aangaf de cache geledigd en cookies verwijderd met Ccleanner maar dat gaf geen verbetering. De buttons functioneren alleen goed in IE en niet in Chrome, Edge en Opera.
4
Jack1960 schreef: De buttons functioneren alleen goed in IE en niet in Chrome, Edge en Opera.
Doe de volgende test eens met Chrome: Klik met je rechter muisknop op het Chrome icoon > klik dan op "Nieuw incognitovenster" > Chrome opent in een nieuw scherm > test het nu eens uit. Afbeelding
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Hallo,
Helaas, ook met een incognitovenster werken de buttons niet zoals het hoort, klappen niet open. In IE in een inprivate omgeving werken de buttons wel goed. 

Kan het zijn dat een verkeerde instelling bij mij in W10 of de browsers Chrome, Opera en Edge het openklappen tegenhoudt? 
Als dit niet het geval is zal het toch aan de website liggen die misschien alleen IE ondersteunt?
7
Hallo,

Firefox gedownload en daarna meteen ingelogd op de site maar ook in Firefox doen de buttons het niet zoals het hoort, klappen niet open.
Vooralsnog alleen met IE werkt het naar behoren.
9
Hallo,

Ik gebruik Malwarebytes Premium als beveiliging en ik heb zojuist een contactformulier naar de verzekeringsmaatschappij verstuurd met het probleem.
Even afwachten wat hun antwoord is.
Alvast bedankt voor het meedenken abbs.
11
Nee helaas abbs dan werkt het ook niet.
Ik denk toch dat het eerder aan de website van verzekeringsmaatschappij ligt dan wel aan didgidentity. 
We wachten het antwoord even af.
12
Hallo,

Antwoord van de verzekeringsmaatschappij gekregen:

Het is bekend dat Mijn Verzekeringen af en toe niet helemaal naar behoren werkt. Wij gaan kijken naar het feit dat hij enkel in Internet Explorer opent. Ook is het misschien goed om te weten dat wij hard bezig zijn met het compleet vernieuwen en verbeteren van Mijn Verzekeringen. Wij hopen op een gebruiksvriendelijkere omgeving na deze vernieuwing.

Het lag dus aan de website want nu werkt het in alle webbrowsers weer zoals het hoort.  
Bedankt voor het meedenken abbs.  :good:

 
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”