Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Algorfeno
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (2) Ervaren

Re: leesbevestiging

wo 10 jan, 2018 09:18:49

Hola, Halo, niet weglopen aub, er is nog iets te vragen.
Ik wou die Thunderbird installeren maar daar wordt gevraagd of je een nieuw Emailadres wil (en daarvoor moet betalen) of je eigen adres wil behouden. Als men voor dat laatste kiest dan wordt gevraagd om dat Emailadres op te geven EN eveneens je wachtwoord. Uiteraard heb ik dat niet gedaan. In de volgende vraag moet je misschien wel je banknummer en PINcode opgeven. Dit lijkt mij een zo onwaarschijnlijke situatie dat ik begin te denken dat de site van Thunderbird gehackt is ofwel dat ik iets verkeerd interpreteer of doe. Ik voel mij hier in goed gezelschap om een interessant antwoord te krijgen.

PeterVo
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Eset SS
FW: Eset SS

wo 10 jan, 2018 12:03:22

Dat wachtwoord hoef je inderdaad niet in te voeren. Doe je het wel, dan controleert TB de settings en serverinstellingen voor je. Verder kan TB het wachtwoord voor je onthouden, maar dat is slechts optioneel.
De vraag is dus wel legitiem en het programma is niet gehackt.
Time waits for no one

iEscape
Moderator
Moderator
AV: MBAM Pro
FW: Little Snitch

wo 10 jan, 2018 15:36:29

Algorfeno schreef:
of je eigen adres wil behouden. Als men voor dat laatste kiest dan wordt gevraagd om dat Emailadres op te geven EN eveneens je wachtwoord.

Als je een e-mailadres toevoegd in een e-mailprogramma dan moet je zeker het wachtwoord van dat e-mailaccount (e-mailadres) invullen, zie Handleiding Thunderbird. Het instellen van in- en uitgaande mail in Mozilla Thunderbird.
Dat is nodig voor verificatie en synchronisatie :D

Dat is ook zo met MS Office Outlook.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding