Plaats reactie
335
Ik geef geen fluit om muziek, maar ik heb gisteren een wat oudere pc voorzien van Windows 7 en bezocht dit forum om te zien of alles werkte.
Hé, ik zag alleen maar zwarte vlakken i.p.v. afbeeldingen van muziekvideo's... Adobe Flash Player ontbrak nog!
Meteen maar geïnstalleerd. En ja, het geluid werkt ook op deze pc. Overigens is Goodmorning Restrained wel een passend rustig muziekje voor de zondagmorgen. O, het is al middag. :eek:
En zo zie je maar dat dit topic zelfs voor niet-muziekliefhebbers nog nuttig kan zijn.
337
Ha, ik blijk geabonneerd op dit topic, omdat ik gisteren gereageerd heb natuurlijk. Dus klik ik op de link in mijn e-mail en ... ik zie weer zwarte vlakken. O wacht, dat is logisch. Ik heb vandaag op mijn Engelstalige Windows 7 Professional de gratis upgrade gedaan naar de Nederlandstalige Windows 10 Pro. Ik was benieuwd of dat kon: een gratis upgrade, waarbij je van taal wisselde. En ja, dat kon dus, maar daarbij is het niet mogelijk om bestanden, programma's en instellingen te behouden. Ik moest dus opnieuw Flash Player installeren.

En nu on topic, want dit is een muziektopic: waarom ik niet van muziek houd komt waarschijnlijk door een jeugdtrauma. Op de lagere school kreeg je 3 keer per jaar een rapport. Dus moest je 3 x per jaar een liedje voor de klas zingen, waarvoor je een cijfer kreeg. Dat werd dan je rapportcijfer voor zingen/muziek. Ik zeg nu wel dat je 3 x per jaar een liedje moest zingen, maar dat gold voor alle andere leerlingen in mijn klas. Ik hoefde maar 1, hooguit 2 keer per jaar te zingen en dan stond mijn cijfer voor de rest van het jaar al vast: een 5 voor de moeite. Tijdens de zangles zong ik niet meer echt mee. Ik playbackte, terwijl dat toen (50 jaar geleden) nog helemaal niet in de mode was. Die 5 voor zingen was altijd mijn enige onvoldoende. En dan had je nog van die meesters die grappig dachten te zijn. Die schreven op mijn rapport onder Opmerkingen: "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" of "Probeer het eens met zangzaad".

Maar misschien moet ik gewoon wat vaker dit topic bezoeken en naar die liedjes luisteren. Ik hoef tenslotte niet mee te zingen. En wie weet, ga ik zo op den duur nog van muziek houden ook! :D
338
Ja en jouw post geeft mij weer melding hier naar te klikken  :D

Ik hou erg van muziek, er staat ook altijd wel iets op

nu deze

ik weet niet of ik het al eens gepost heb,

instrumentaal dus lekker om bij te werken

Het is vrij rustig weer iets heel anders dan de genres die ik meestal luister, maar muziek gaat altijd naar mijn moodswings

Liefs Typetje
339
Ik luisterde naar je muziek tijdens het eten, Typetje. Rustig muziekje. Dinermuziek. Restaurantmuziek misschien. Heel toepasselijk dus.
Ja, ik zat een beetje laat aan de warme maaltijd. Tja, net een nieuw besturingssysteem, dan wil je dat meteen even naar je hand zetten: virusscanner erop, instellingen nalopen, je favoriete browser en andere programma's installeren en dan wordt het al gauw later dan je dacht.
Een prettige avond nog!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”