Plaats reactie
1
Verzin een leuk onderschrijft bij een gevonden foto of afbeelding. :D
Waarom dit topic, nou omdat het wel eens hilarisch kan zijn een beetje humor is altijd leuk. :TooFunny:
3
Wessel schreef:Afbeelding
Vergunninghouders Amsterdam (Eigenaren van de Fiat 'bij de boom rechts') kieperen illegale (zwart parkeerder) in de gracht met behulp van J Vogelaar.
If it ain't broken, don't fix it
5
*Mompeld iets over vrouwen en stuur :whistle: *

*Rent heel hard weg uit dit topic :-\ *
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
6
Vladimir schreef:*Mompelt iets over vrouwen en stuur :whistle:
Ik heb maar even een T geplaatst in de quote voordat...., maar waar zie jij een vrouwelijke politieagente....?
Vladimir schreef:*Rent heel hard weg uit dit topic :-\ *
Volgens mij heb je stiekem al een abonnement op dit topic genomen om hier het één en ander te gaan posten. :whistle:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Was een beetje in m'n oude berichten aan het snuffelen en dacht laat ik deze maar een een schopje omhoog geven.

Misschien leuk om er wat spelregels aan te hangen om de kans op deelname te vergroten. ;D
De plaatser van de foto moet het beste of leukste onderschrift kiezen en die mag een nieuwe foto plaatsen.

Wie helpt mee om dit topic nieuw leven in te blazen.
Ik zal even van start gaan met een nieuwe foto en aan jullie de taak een ludiek onderschrift te verzinnen.
Afbeelding
10
Heeyyy, waar was die slang ook al weer voor die daar ligt, weet jij dat nog? Trouwens hoe kom jij aan dat oranje hestje, die staat echt super bij dat geel.
If it ain't broken, don't fix it
14
Afbeelding

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Voorzetje, is het nog ver grote smurf.?
Laatst gewijzigd door Maxstar op 09 dec 2014 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Grotere afbeelding toegevoegd.
*******
Afbeelding

Twitter - - -
**
facebook
******
AQMRB - Alliance of Qualified Malware Removal Boards
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”