Plaats reactie
1
Google wil meer vrouwen op de Amsterdamse hackerconferentie Hack in the Box en heeft daarom, net als vorig jaar, verschillende beurzen ter beschikking gesteld.

Achtergrond
Naast de eerste prijs voor Rossella Mattioli wordt er nog een prijs door Google weggegeven. Vrouwen die een academische achtergrond hebben, leiderschapsbekwaamheid tonen en werken of een studie volgen met betrekking tot Informatica, of een technisch aspect dat te maken heeft met presentaties van de conferentie, worden aangemoedigd om zich op te geven.

Niet alleen wordt de toegang tot de tweedaagse conferentie verleend, maar wordt er ook een reisvergoeding tot 1.000 euro aangeboden. Vrouwen die zich voelen aangesproken kunnen zich via deze pagina opgeven.

I love it. :-* Angie checked in -> access allowed *blieb* :geek:

http://www.security.nl/artikel/41293/1/ ... entie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
If it ain't broken, don't fix it
2
+ veel voor Google!

In Ierland is Google een grote werkgever, en tot mijn spijt 1 van de weinige die man en vrouw gelijk waardeerd!

Ik hoop dat je de reisvergoeding pakt Angel@, en hou in gedachten dat Google graag creatief mensen werft, misschien zit er wat leuks in. 8)
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
3
I hope so, HITB is altijd fun om heen te gaan, 2010 ben ik niet geweest maar vorig jaar wel en je kan daar goed (netwerken).
If it ain't broken, don't fix it
4
*Sorry, kon het niet laten...*

Hoooeee, Google Babes, I'm Feeling Lucky :twisted:
Afbeelding
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”