Plaats reactie
1
Ik hoop dat dit niet als misbruik van het forum wordt gezien. Mocht mijn bericht toch worden verwijderd, dan begrijp ik dat. Toch hoop ik op uw medewerking.

Mijn naam is Marloes de Jong, ik ben 26 jaar en student Nederlandse Taal en Cultuur aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar de waardering van teksten op het internet door ouderen. Ik heb een enquête gemaakt en ben nu op zoek naar proefpersonen van 65 jaar of ouder die minimaal één keer in de week gebruik maken van internet.

De link naar de enquête is: http://www.thesistools.nl/webtekstenouderen

Ik zou het zeer op prijs stellen als bezoekers van PC Web Plus die aan de 'voorwaarden' voldoen, deze enquête voor mij zouden willen invullen. Het kost u niet meer dan een kwartiertje van uw tijd.

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,
Marloes de Jong
Laatst gewijzigd door StudentNederlands op 27 dec 2011 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
2
Hoi Marlies en welkom op het forum,
StudentNederlands schreef:Ik hoop dat dit niet als misbruik van het forum wordt gezien. Mocht mijn bericht toch worden verwijderd, dan begrijp ik dat. Toch hoop ik op uw medewerking.
Op dit forum worden berichten niet zomaar zonder pardon verwijderd, malafide 'Spam' uitgezonderd natuurlijk. ;)

Mag ik vragen waarom je precies de doelgroep van 65 jaar en ouder hebt gekozen in de beoordeling van teksten op het internet?
Ik heb de enquête nog niet verder bekeken qua vragen, maar vraag mij af waarom er niet gekozen is voor het vermelden van een leeftijdskeuze voorafgaand de enquête in plaats van één bepaalde doelgroep op leeftijd?

Ik zal morgen de vragen eens doorlopen in de enquête als niet 65 + plusser.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo Maxstar en de rest,