Plaats reactie
1
Tijdens het opruimen zag ik 2 CD's Windows XP SP2.
Ik heb dus 1 CD over.
Afbeelding Misschien is er een Windows XP gebruiker die belangstelling heeft.
Anders gaat die de container in.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
2
Waarom zou je dat schijfje weggooien of wegdoen zoveel ruimte neemt het niet in. :w00t:
Raak je ooit eens 1 CD kwijt of beschadigd er 1 CD heb je altijd nog die tweede. :good:
Als je iets weggooit heb je het altijd later weer nodig zo is het bij mij wel tenminste. :rofl:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
@ Forza,
Ik heb alle CD's van Win Xp & Win 7, elke versie bij elkaar gezet <wel apart>.
Voor zover ik weet heb ik die CD Win XP SP2, beide nog nooit gebruik/nodig gehad.
Dacht aan een Win XP gebruiker die geen heeft of kwijt ben geraakt, dan gun ik die persoon en zal de CD opsturen.

Die neemt inderdaad bijna geen ruimte, daar hebt je zeker gelijk, maar ik ben klein behuisd; en heb veel CD's van o.a. Tom & Jerry :TooFunny: , Natuur-films <dieren, parken, vulcanen>, Country-, Ballade-muziek, etc.
Ben zo nu en dan verplicht keuzes te maken :pray:
Jij mag die hebben als je wilt <voor reserve> ::) .
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
@ Chato,

:oops: naar mijn weten zit bij die CD SP2 géén produkt-sleutel, ik bedoel dat elke Win XP gebruiker <met hun eigen sleutel> kan die CD gebruiken.

Dat is toch toen Windows XP naar XP SP2 ging, kreeg alle Win XP gebruikers van Windows thuis gestuurd.
Ik had toen die SP2 CD twee maal ontvangen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Dank je voor je reactie, iEscape.

Misschien had ik er wat meer smileys bij moeten plaatsen om duidelijker te zijn.
Sorry voor het misverstand. Zo serieus bedoelde ik het niet.
Uiteraard dient iedereen gewoon een officiele sleutel te hebben, netjes aangeschaft bij Microsoft.
Wij doen niet aan piraterij. :TooFunny:
Zeg maar Duncan.
7
@ Chato,
Chato schreef:Misschien had ik er wat meer smileys bij moeten plaatsen om duidelijker te zijn.
Sorry voor het misverstand. Zo serieus bedoelde ik het niet.
Of was het even testen . . . :detective: :detective:
Chato schreef: Wij doen niet aan piraterij. :TooFunny:
Deze wel toch :lol:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piraat_(bier" onclick="window.open(this.href);return false;)
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
@ Maxstar,

Ja, ik weet dat het alléén om de SP2 gaat <van Windows XP>.
Heb daarom ook een screenshot geplaatst voor alle duidelijkheid.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
iEscape schreef:Ja, ik weet dat het alléén om de SP2 gaat <van Windows XP>.
Nou die kan je dan wel weggooien ik dacht dat het om een installatie CD ging. :conf:
En aan zo'n CD heb je nu dan toch niks meer omdat in SP3 ook SP2 al zit verwerkt dus ga je niet eerst SP2 installeren en dan SP3.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
11
@ Forza,
Forza schreef:Nou die kan je dan wel weggooien ik dacht dat het om een installatie CD ging. :conf:
Excuus voor de confused.
Forza schreef: En aan zo'n CD heb je nu dan toch niks meer omdat in SP3 ook SP2 al zit verwerkt dus ga je niet eerst SP2 installeren en dan SP3.
Dank voor informatie, dat wist ik niet.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
iEscape schreef:
Forza schreef: En aan zo'n CD heb je nu dan toch niks meer omdat in SP3 ook SP2 al zit verwerkt dus ga je niet eerst SP2 installeren en dan SP3.
Dank voor informatie, dat wist ik niet.
Ter info:
Bij Windows XP en zijn voorgangers was dit inderdaad nog het geval maar bij Vista was SP1 al niet meer geïntegreerd in SP2.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
@ Forza & Maxstar,
Forza schreef:En aan zo'n CD heb je nu dan toch niks meer omdat in SP3 ook SP2 al zit verwerkt dus ga je niet eerst SP2 installeren en dan SP3.
Maxstar schreef:Ter info:: Bij Windows XP en zijn voorgangers was dit inderdaad nog het geval maar bij Vista was SP1 al niet meer geïntegreerd in SP2.
Ja, bijna een jaar later kom ik op terug :D , ik wil Forza en Maxstar niet tegen spreken maar . . . ::)
Hoogstwaarschijnlijk geldt bovenvermelde alléén voor XP-gebruikers die in bezit zijn van de XP SP 3 CD.
Afbeelding Voor XP gebruikers die SP3 toen via een download link SP3 hebben geïnstalleerd, heeft de XP SP2 CD nog waarde.
The latest service pack for Windows XP is Service Pack 3 (SP3). To install Windows XP SP3, you must first have SP1a or SP2 installed
http://windows.microsoft.com/en-US/wind ... vice-packs" onclick="window.open(this.href);return false;

Zelf heb ik geen XP SP3 CD, heb toen via een download link XP SP3 geïnstalleerd.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”